Rasa -nezvolena
Zmeny
26.09.2013
- Zvyseny pocet clenov v organizovanej aliancii na 7
17.05.2013
- Znizene bonusy pre vyskumy "Tazba zlata" a "Vyroba materialu" 0.3->0.2 na level
- Znizeny pocet urovni vyskumu pre vylepsovanie parametrov jednotiek na 4
- Opravene rozpustanie zhypnotizovanych jednotiek pri obrane
- znizeny max. pocet KD v aliancii max. - 4, min. - 4
30.03.2013
- Opravene vrazdenie pasci
- Naspat znizena ucinost priekop a streleckych vezi u hradov 12->10
- Upravene parametre rasy Kobold a jej jednotiek
- Upravene parametre bonusov - Experiment, Stavitelstvo
- Nove vyskumy - Utok 2, Obrana 2, Armadna udrzba - uzemia, Armadna udrzba - mana
- znizeny max. pocet KD v aliancii - 6, min. - 4
- upraveny rast potrebnej slavy na vyskumy - prvych 5 bez potreby slavy, na kazde dalsie dva potrebnych dalsich 50 bodov slavy
06.02.2013
- upravene parametre Kobolda
- zmenene parametre velkej casti jednotiek
- opravene fungovanie Pasci pocas boja
- opravena bojova specialna vlastnost Succuby
- opravene fungovanie vyskumu "Bezpecnost zasob"
- automaticke investovaie do vied podla nastavenych limitov
- mierne zrychlene klesanie unavy magov
- opravna kontrola obmedzeni na vyskumy podla slavy
- na kazdych 5 (predtym 6) vyskumov treba 50 slavy
07.01.2013
- opraveny bug s kotivostou zvedov, magov a artefaktov
- opraveny vypis o dokonceni vystavby specialnych stavieb
01.01.2013
- pridana kalkulacka na vedy
- pridane statistiky KD o jednotkach
15.11.2012
- artefaktove zasoby maju vplyv na hodnotu KD
- Opraveny vplyv Mediciny na skody sposobene Ciernou smrtou
- Novy bonus - Rozvoj
- Nova Rasa - Kobold
- Novy extra skill pre hrdinov - Bojova magia
- Nove parametre rasy - HP maga, HP zveda (aplikuju sa pri terrore/Metamorfoze/Vrazde v chrame)
- Nove utocne/obranne kuzlo - Ohniva stena
- Mierne zvysene udrziavacie naklady na chram
- Demon - Nova jednotka Succubus
- Za vstup do organizovanej aliancie zo smetiska sa plati rovnako ako za prestup
- Upravene bonusy - Stavitelstvo, Prieskum, Experiment
- Doplnena info o unave armady na hlavnu stranku so statusom KD
- Gnom - nova jednotka Alchemikant
- Zavedena unava magov - ma vplyv iba na utocnu magiu - na uspesnost aj sposobene skody
- Upravene parametre velkej casti armadnych jednotiek
- Oslabene skilly hrdinu Stavitel
- Zavedeny novy typ rozvoja kralovstva - Vyskum
- Zavedeny novy parameter pri registracii kralovstva - Zameranie (ma vplyv iba na obmedzenia/bonusy pri vyskume)
- Narast maximalnej sumy investicii do vied nie je obmedzeny casom, ale vyskou dodatocnej investicie ... 4000/MAX(4000, naakumulovany bonus)
- Zmeny sposob rozdelovania specialnych artefaktov
25.10.2012
- Extra jednotky presunute do separatnej stranky v zobrazeni armady
- Novy filter na mape, ktory zobrazi KD so specialnym artefaktom
- Opraveny vypis jednotiek v Krystalovej guli
1.10.2012
- Zvyseny zisk skusenost hrdinov pocas boja
- Znizeny rast skusenosti hrdinov s plynucim casom
- Znizeny vplyv Studnice mudrosti na rychlost rastu skusenosti hrdinov
- Upravene startovacie bonusy - Boj, Spionaz, Obchod, Prieskum, Experiment, Magia
- Novy startovaci bonus - Vzdelanost
- Novy startovaci bonus - Hrdinskost
- Opravene ratani skusenosti pri prepustani hrdinov
- Implementovany novy parameter jednotiek upravujuci VS pri suboji v zavislosti od typu cielovej jednotky
- Implementovany novy parameter jednotiek upravujuci BS pri utoku v zavislosti od cielovej rasy
- Implemenotvany novy parameter rasy ktory pri obrane upravuje skody sposobene BS utociacej armady v zavyslosti od typu utociacej jednotky
- Implemenotvany novy parameter jednotiek ktory pri terror upravuje VS pouzitu na vrazdenie obyvatelov, magov a zvedov v zavislosti od rasy
- Upravene parametre vacsiny armadnych jednotiek
- Ciastocne zvysene pociatcne maximum investicii do vied
- Zvysovanie maxima investicii do vied po 500-tom dni s narastajucim vekom KD klesa
- Medicina znizuje skody na obyvatelstve sposobene kuzlami
- Zaplnenost obytnych priestorov ma vplyv na skody na obyvatelstve sposobene kuzlami
- Novy startovaci bonus - Obrana
- tooltip v hornom status zobrazuje dobu do konca epochy
- Opraveny vplyv IZ na "Poskodzovanie stavieb" pri spionazi
- Znizene udrziavacie naklady na bariery
- Znizene parametre secialnej stavby Pokladna
1.09.2012
- Skoly a Laboratoria kazdy den zvysuju maximalne investricie do vied
- Znizene pociatocne maximum investicii do vied
- opravena nesmrtelnost u hrdinu
- opravene prenasanie parcialnej vrazdiacej sily pri suboji jednotiek
- Zviera - nova jednotka - Vlokodlak
- Zavedeny novy parameter jednotiek upravujuci VS v zavyslosti od prislusnosti cielovej jednotky ku rase
- opravene zabijanie noncombat jednotiek v utoku
- Goblin - nova specialna jednotka - Baal
03.07.2012
- Znizene skody sposobene utocnymi kuzlami
- Troll - nova jednotka - Saman
- Trpaslik - novy bojovy stroj - Trebuchet
- Clovek - nova jednotka - Chrlic ohna
- nove bojove kuzlo - Levitacia
28.12.2011
- Upravane parametre niektorych aliancnych, specialnych stavieb, specialnych artefaktov.
12.4.2009
- Nova rasa - Hybrid ... ostatne rasy su pre tuto epochu nepristupne
4.5.2008
- Demon - Chram - zvyseny upkeep 10/10 -> 11/11, znizene pristory pre magov 12 -> 11
- Clovek - zrusena potrebna slava na prvu specialnu stavbu - zvysok po starom
- Bonus - Experiment - zvysena produkcia knih 5% -> 10%
- Znizene udrziavacia naklady na Laboratoria 14/14 -> 12/12, u trpaslika 12/12 -> 10/10
- Novy bojovy artefakt - batoh - zvysuje nosnost jednotiek pri utoku
24.3.2008
- Gulovy blesk - zvysena cena + 1 biely spirit
- Trpaslik: Golem - znizeny upkeep 1/4 -> 1/5 cervenych uzemi
- Clovek: Mormon - nova bojova specialna vlastnost - o 20% zvysuje VS proti magickym a specialnym jednotkam
- specialna vlastnost samovrazdenych komad zafunguje v pripade obrany iba ak ma utocnik vacsiu US ako obranca
- Breviar: nefunguje na archanielov iba na mnichov, zvysuju US, OS, BS, a HP jednotiek o 10-20%
16.12.2007
- Gnom - zvyseny rast nakladov na udrzbu budov (420+rozloha)/500 -> (400+rozloha)/480
- Gnom - znizene maximum investicii do vied 170k -> 160k
- Zmenene parametre jednotiek
- Gnom - Kovac : pocet utokov 2 -> 1
- Gnom - Obliehacia veza : upkeep 2mat -> 3/2mat
- Gnom - Vzducholod : VS 80 -> 90
- Zviera - Fenix : magicka odolnost 0% -> 20%
- Zviera - Gorila : BS 44 -> 50 VS 22 -> 28
- Elf - Lord : zlacneny regrut 34zl,36mat,30zb -> 24zl,26mat,25zb
- Elf - Huorn : US 110 -> 140 BS 80 -> 68
- Elf - Jednorozec : upkeep potraviny 1 -> 1/3, zruseny upkeep na cervene spirity
- Elf - Pegas : US 48 -> 55
- Hydry : + odolnost voci hlavam meduzy
- Samovrazedne komando : + odolnost voci hlavam meduzy
- Clovek - Mnich : OS 12 -> 16 BS 25 -> 30
- Clovek - Paladin : upkeep 1/6mat. -> 1/8mat
- Demon - Tien : US 11 -> 14 OS 9 -> 10 VS 8 -> 12
- Troll - Behemoth : OS 85 -> 75
- Troll - Onager : OS 55 -> 45
- Goblin - Stolin : OS 11 -> 12, BS 15 -> 17
- nova volitelna vlastnost pre hrdinov - Vandalizmus - pri utoku nici zasoby artefaktov v cielovom KD
- znizeny pocet urovni pre zrucnost Nesmrtelnost 5 -> 2
- upravena zrucnost obzivle mrtvoly, miesto padlych obzivnutych jednotiek robi ghoulov alebo zombie
- upravena zrucnost hrdinu Volanie divociny - jednotky ktore hrdina vyvola zostavaju aj po boji ... ucinnost zavisi od pomeru US/OS
- upravena zrucnost hrdinu Artileria - znizeny pocet dotiahnutych mangoldov, jednotky ale zostavaju aj po boji ... ucinnost zavisi od pomeru US/OS
- zvysena ucinnost zrucnosti hrdinu Liecitel o ~70%
- novy hrdina - Mystik
- Mociar: zvyseny rast unavy protivnikovej armady 4,8 -> 8,15, zrychlena vystavba 120,250 -> 100,200
- Fontana zivota: pri obrane ozivuje aj padlych obyvatelov
- Cvicisko: zvysuje HP elitnych jednotiek o 15%,30%
- zoznam pouzivania bonusov pridany do hitparady
- Bonus vyskum dava na zaciatku 3% nie 2%
- Pri bonuse prieskum ukazuje kristalova gula presne hodnoty
- Pri bonuse experiment rastu dvojnasobne limity na hodnotu artefaktov v KD a nakupny/predajny limit
- Bonus boj dava na zaciatku o 30 (15) akrov viac zvysuje priestory pre armadu v palaci o 30 (10)
- na blyskavicu ma vplyv pomeru us/os ak us<os
- pandorina skrinka neignoruje indexy
- obchodny cech nedava gnomom artefakty
- v hre pribudlo 6ks specialnych artefaktov o ktore je mozne bojovat
21.10.2007
- zvysene udrziavacie naklady pre Gnomske stavby
- Veza: 9/11 -> 10/12
- Pevnost: 13/13 -> 14/15
- Hrad: 20/20 -> 24/25
- Vedny odbor Mechanika neovplyvnuje HP strojov, OS zvysuje iba o 1/4 vysky investicii
- Upravene parametre jednotiek:
- Elf: Turma - k upkeepu pribudlo 1/50 many
- elf nepotrebuje slavu na vystavbu prvych dvoch specialnych stavieb a na dalsie 50/100/200
- trol nepotrebuje slavu na stavanie spec. stavieb
1.7.2007
- znizena slava potrebna na stavanie specialnych stavieb u elfa - 0 50 100 200 300
- znizena slava na postavenie prvej specialnej stavby u demona na 0
- opravena bojova vlastnost vzducholodi
- vedny odbor mechanika zvysuje HP a OS strojov iba o 50% vysky investicii
- nie je mozne mat dvoch hrdinov s rovnakou volitelnou zrucnostou
- Gnomovi hrdinovia sa nedokazu naucit vynaliezavost
- upravene parametre jednotiek
- Gnom - Kovac - HP 125 -> 115; VS 16 -> 13
- Zviera - Vlk - magicka odolnost 0% -> 20%
- Goblin - Stolin - skody od ranged jednotiek 100% -> 80%
24.5.2007
- pri obrane sa zo zhypnotizavanych jednotiek rozpustaju iba take ktore boli zhypnotizovane pri aktualnej obrane
- vlastnosti hrdinov Hypnoza, Kamenny pohlad a Kamenny dazd robia skody podla pomeru US/OS pri US<OS
- opraveny bug s lupenim artefaktov so zvedmi
- upravene parametre jednotiek
- Zviera - Gorila - BS 42 -> 44
- Zviera - Gorgon - HP 125 -> 145, US 40 -> 42
- Zviera - Kobra - upkeep zlato 1 -> 2/3
- Demon - Tien - damage od ranged 100% -> 70%
- Trpaslik - Sekernik - VS 30 -> 28
- Trpaslik - Titan - BS 60 -> 65
- Trpaslik - Drak - upravena spec. vl. 5zl -> 3, 2 cl. -> 1
- Elf - Turma - US 45 -> 60
- Goblin - Vlci jazdec - ini 2 -> 4, VS 25 -> 26
- Goblin - Sapper - upkeep zlato 2 -> 3/2, material 2 -> 3/2, cena zlato 40 -> 50
- Clovek - Mormon - upkeep mana 1/10 -> 1/15
- Troll - Kanibal - upkeep zlato 2 -> 1
- Nemrtvy - Ghoul - VS 22 -> 24
- mierne zvysene pocty jednotiek posielanych do drazby
- opravene podtecenie spiritov pri aktivovani zrkadla na magicky vyboj
- nova spionazna akcia - hlbkovy prieskum (iba pre gnomov)
- nova jednotka - Gnom - Vzducholod
- nova jednotka - Gnom - Obliehacia veza
- nova jednotka - Gnom - Inzinier
- nova jednotka - Gnom - Kovac
- Novy vedny odbor pre gnomov - mechanika - zvysuje obranu, utok a zivotnost strojov
- nova rasa - gnomovia
- Elemental Gnom premenovany na Skala
- Na stavbu specialnych budov, je potrebne dosiahnut istu uroven slavy 1. 30, 2. 70 3. 150 4. 300 5. 400
- Novy vedny odbor pre nemrtvakov - okultizmus - pri kuzleni zvysuje skody sposobene nepriatelskymi kuzlami o 1/2 vysky investicii
- Opraveny polovicny vplyv priekopy a streleckych vezi na bojove stroje
- Opravene kuzlo Kotva
5.2.2007
- opraveny prepocet parametrov vlastnosti hrdinov na najvyssom levely
- prepusteny hrdina ide do taverny s 10% stratou skusenosti
- cvicisko zvysuje produkciu zbroje o 10/20%
- pri spionazi je mozne poslat vsetkych zvedov
- prihlasovacia stranka pre mobilne telefony
30.12.2006
- opraveny index medzi neorganizovanymi alianciami a KDckami ktore su na smetisku
- zmeneny system fungovania countrov
- counter sa vztahuje na vsetko ... spionaz, magia, utoky, artefakty
- narok na counter trva 24 hernych dni v pripade, ze protivnik ziskal akciami proti nam viac ako 1 bod slavy
- opatovanim akcii proti cielu na ktory existuje narok na counter sa velkost slavy znizuje o velkost ziskanej slavy ... ak klesne pod 1 bod slavy straca sa narok na counter
-
- ak ziskame pri akciach v ramci countra o viac ako 1 bod slavy viac oproti superovi, super ziskava spatny counter
- aliancne vojny sa na konci epochy ukoncuju automaticky
- kralovstva v prvych troch alianciach ziskavaju body do hodnosti podobne ako za normalnu topku
- da sa zobrazit allstars top-ka
- upravene parametre jednotiek
- Nemrtvy - Lich - upkeep v materiale 1/3 -> 1/5
- Nemrtvy - Vampir - cena vyvolania v mane 14 -> 20,iniciativa 9 -> 6
- Trpaslik - Drak - kradnutie zlata 10 -> 5
- Trpaslik - Golem - magicka odolnost 0% -> 20%
- Trpaslik - Titan - HP 260 -> 300
- Goblin - Ork - US 50 -> 45
- Elf - Elfsky strelec - magicka odolnost 0% -> 30%
- Elf - Huorn - upkeep v materiale 1/2 -> 1/3
- Clovek - Paladin - bojova hodnota 60 -> 80
- Demon - Nazgul - na vyvolanie treba aj jeden zeleny spirit
- bojove stroje maju polovicne straty na streleckych veziach a vodnych priekopach
- upravene parametre specialnych a alincnych stavieb
- Mierne znizena efektivita streleckych vezi a vodnej priekopy 50/80/110 -> 45/75/100
- Stan mudrosti - moze stavat aj Goblin
- Mociar - hydry sa kotia rychlejsie 70/35 -> 50/25
- Obchodny cech - zvysena obrana proti spionazi 5/16 -> 8/20
- Magicka univerzita - zvysena ochrana voci magii 5/10 -> 9/18
- Cvicisko - produkuje denne dobrovolnikov s 80%/160% pravdepodobnostou
- upravene vlastnosti hrdinov
- Uspavanie - znizeny pocet urovni z 20 na 15
- Kamenny dazd - zvysena ucinnost 1-65 -> 1-75
- Iluzie - zvysena ucinnost 1000-320000 -> 2000-400000
- Liecitel - zvysena produkcia felciarov 5-310% -> 10-380%
- Volanie divociny - vyvolavanie gorgonov od urovne 7 -> 5, vyvolavanie slonov od urovne 10 -> 7
15.10.2006
- mapu je mozne zoradit aj podla top-ky
- hrdinovia sa mozu naucit tretiu zrucnost za 10000 knih
- nove zrucnosti pre hrdinov
- Alchymia - hrdina kazdy den prispeje zlatom na chod KD
- Vynaliezavost - hrdina dokaze najst artefakty
- Nesmrtelnost - hrdina dokaze prezit utok
- Mechanika - hrdina znizuje cenu regrutu strojov
- Zaskodnictvo - hrdina zvysuje skody sposobene zvedmi
- tavernu je mozne uzatvorit aby do nej nechodili dalsi hrdinovia
- Upravene kuzlo meteoricky dazd ... budky vala s pravdepodobnostou 30% inak vala iba opevnenia.
- zmeneny aliancny system
- aliancie su organizovane a neorganizovane + smetisko
- smetisko je na urovni neorganizovanej aliancie
- v organizovanej aliancii max. 8 clenov, v neorganizovanej aliancii max. 12 cleanov.
- neorganizovane aliancie nemozu viest aliancne vojny
- medzi alianciami je mozne prestupovat za poplatok (15% zasob v KD)
- pri utoceni medzi organizovanymi a neorganizovanymi alianciami je postih 40% + vplyv znicenosti aliancie (iba organizovanej)
- v alianciach (organizovanych aj neorganizovanych) je mozne stavat aliancne stavby
- v alianciach o5 funguju karavany
- Prerobena magicka odolnost obyvatelstva ... miesto true/flase nastavuje percentulne znizenie skod
- Znizena magicka odolnost demonich obyvatelov na 40%
- Nemrtvacky obyvatelia ziskali magicku odolnost 60%
- Zvysena produkcia zbroje v pevnostiach o 10
- update manualu o hrdinoch
10.09.2006
- velmi mierne upravene rozshahy na ucinnost vlastnosti hrdinov na jednotlivych leveloch (kvoli internym zmenam struktur)
- zvedi pri poskodzovani budov vyberaju iba opevnene stavby
- zvedi dostavaju o 75% viac slavy v porovnani s ostatnymi druhmy akcii
- zvysena cena meteorickeho roja v mane 25 -> 30
- kuzla na zabijanie jednotiek uz nezbijaju obyvatelov
- zvysena vydrz magickej kontry o 1000
- mierne zvysena hodnota obyvatelov
06.08.2006
- aliancny system sa rusi ... aliancie zostavaju v podobe kecatkovych aliancii ... aliancne stavby/aliancne vojny/karavany/aliancny radca su zrusene
- zakladanie/vstupovanie do aliancii je bez postihu a je mozne do aliancie vstupit kedykolvek bez nejakej penalizacie ... zostava iba prestupova doba 48 dni
- po zalozeni kralovstva sa ocitne KD na smetisku
- kedze neexistuje vyhlasovanie vojen, kralovstva robia mimo vojnu plne skody
- za spionazne akcie je o 50% viac slavy ako doteraz
- rozsah povoleneho utocenia je +- 40% && +- 30 miest podla topky || counter , moze sa stat ze v specifickych pripadoch nebudu ciele, ale to sa da vzdy poriesit ... je vec hraca ako to poriesi, system to nebude osetrovat
- skody sposobene pri vrazde v chrame zalezia od pokrytia uzemia kd priestorom pre magov
- zisk slavy je zavysly od pomeru rozloh ucastnikov
- opraveny bug s nehypnotizovanim jednotiek ktore zhypnotizovane mali byt
20.07.2006
- pri bezvladi v aliancii sa automagicky stava vladcom ten co ma najavcsiu slavu + hodnotu (najskor po 96 dnoch od zalozenia aliancie)
- opravna cena kuzlenia samovrazednych komand
- pri vykopnom na clena pod 500 zlata sa nepredlzuje doba pocas ktorej vitazna aliancia nemoze vyhlasit vojnu
- odolnost jedneho typu jednotky voci zahnatiu z boja neovplyvnuje zvysene zahananie ostatnych typov jednotiek
02.07.2006
- navrat s5 k neorganizovanym alianciam
- opravny zaokruhlovaci bug pri vrazdeni magov zvedmi
- zmenene fungovanie spionaze ... zvedi funguju po novom na unave podobne ako armada a su stale doma v KD
- unava znizuje nosnost zvedov a 2/3 unavy aj uspesnost akcie
- korist sa vracia postarom
- denne klesne unava zvedov o 10%
- v dalsom texte pripravenost zvedov = (100 - unava)
- za neuspesnu akciu klesne pripravenost zvedov o 15% z aktualnej hodnoty
- pri uspesnej akcii klesne pripravenost zvedov
- informacie o bojoch - 10%
- lupez - 15 %
- vrazda v chrame - 25%
- prienik do armady - 10%
- prepadnutie posadok - 25%
- patranie v archive - 10%
- unos - 15%
- ekonomicka sabotaz - 15%
- sabotaz - 20%
- poskodzovanie stavieb - 20 %
- pri neuspesnej akcii zahynie 6-12% zvedov
- pri uspesnej akcii zahynie 0-3% zvedov
- sudny dvor na lvl. 0 zvysuje unavu o 15% a na lvl. 1 o 35%
- zmenene fungovanie metamorfozy - vrazdi zvedov doma ale v mensom pocte
- zvyseny ucinok prepadnutia posadok 22-35 -> 25 -> 40
- upravene parametre jednotiek
- Puskar (clovek) - US 12 -> 15, VS 25 -> 28
- Mormon (clovek) - upkeep v zlate 1/3 -> 1/4, regeneracia 3.7 -> 4.0
- Archanjel (clovek) - OS 95 -> 60, US 145 -> 160
- Sekernik (trpaslik) - VS 26 -> 30
- Titan (trpaslik) - HP 220 -> 260, iniciativa 4 -> 5
- Drak (trpaslik) - OS 85 -> 40, BS 55 -> 45, regeneracia 4.7 -> 4.4
- Praker (goblin) - VS 50 -> 60, HP 120 -> 100
- Ork (goblin) - US 40 -> 50, regenracia 3.3 -> 3.6
- Balrog (goblin) - OS 90 -> 60
- Zlobor (troll) - BS 59 -> 55, US 60 -> 70
- Minotaur (troll) - US 40 -> 55, BS 30 -> 45, upkeep materialu 1/3 -> 1/4
- Tauren (troll) - regeneracia 3.3 -> 3.6, upkeep zlato 1/3 -> 1/4
- Ghoul (nemrtvy) - US 25 -> 28, regeneracie 3.6 -> 4.0
- Vampir (nemrtvy) - BS 40 -> 60, VS 75 -> 100, HP 480 -> 440
- Lich (nemrtvy) - US 28 -> 40, upkeep zlato 1/2 -> 1/5, material 1/2 -> 1/3
- Vlk (zviera) - VS 20 -> 26
- Gorila (zviera) - regeneracia 3.3 -> 3.6
- Gorgon (zviera) - VS 48 -> 65
- Griffin (zviera) - US 75 -> 85
- Fenix (zviera) - US 150 -> 170, OS 70 -> 50
- Huorn (elf) - OS 30 -> 45
- Jednorozec (elf) - US 20 -> 30, BS 130 -> 140, poskodenie od melee 100 -> 130, poskodenie od air melee 100 -> 115
- Ent (elf) - OS 85 -> 45
- Cerberos (demon) - BS 20 -> 25, VS 20 -> 24
- Nazgul (demon) - VS 50 -> 60
- Leviatan (demon) - US 110 -> 130, OS 70 -> 40
- Samovrazedne komando - Specialna spotreba 10 zvedov -> 6 zvedov
- Bojovy mag - OS 55 -> 45
- Bandita - upkeep material 1/8 -> 1/5
- znizeny index pri countri 115 -> 105
26.06.2006
- hitparadu aliancii je mozne sortovat (clientside)
- opraveny bug v specialnej vlastnosti salamandrov
30.05.2006
- zobrazovanie napovedy v obrazovkach je mozne vypnut
- par novych ingame napoved pre novacikov
- opraveny bug v spec. vlastnosti salamandrov
28.05.2006
- upravena unava z tazeni
- Rabovanie: 35 -> 32
- Terror: 40 -> 38
- Obliehanie: 55 -> 50
- Prepadnutie: 35 -> 30
- popup okna s napovedou k jednotkam, hrdninom, artefaktom, stavbam, specialnym stavbam, aliancnym stavbam, magii, spionazi (funguje iba v mozilla >1.0, opera >8, MSIE >5.0, Konqueror >3.4)
25.05.2006
- Nova verzia manualu - Zaciname s bohynou tipi
- par novych ingame napoved pre novacikov
21.05.2006
- napoveda pre zaciatocnikov priamo v hre
- pri ekonomickej sabotazi zvedi nicia aj knihy
- nova spionazna akcia - Poskodzovanie stavieb - nici opevnenia (presunute zo sabotaze) ... navrat 2 dni, uspesnost 50%
18.05.2006
- kralovstva zalozene neskor dostavaju za kazdy zmeskany den 50 knih
- rozsah na ciele vo vojne zvacseny z 40% na 50% (ratane z pohladu mensieho KD)
- opraveny regrut bug
- opravene prioritne stavanie stavieb
- mierne vylepseny vzorec na vypocet uspesnosti spionaze
- zvysene skody sposobene prepadnutim posadok na 22-35 HP na zveda
- upravene parametre jednotiek:
- Griffin (zviera): HP 320 -> 380, US 70 -> 75
- Fenix (zviera): US 160 -> 150
- Salamander: upravena specialna vlastnost ... znici maximalne 15% z magickych uzemi ale minimalne 20% z toho co by inak bez tohoto obmedzenia mal znicit, upkeep mana 2 -> 3/2
- Bojovy mag: OS 55 -> 50
- Domobrana: OS 15 -> 18, HP 100 -> 250
- Mangold: BS 0 -> 100
- Hydry: BS 150 -> 200, VS 50 -> 70
- Tien (demon): US 9 > 11, VS 7 -> 8, kapacita zdrojov 2 -> 3
- Nocna mora (demon): OS 30 -> 27, VS 30 -> 28
- Pekelny kanon (demon): VS 75 -> 80; BS 39 -> 42
- Leviathan (demon): upravena spec vlastnost ... dokaze zhypnotizovat max. 15% hodnoty superovej armady, HP 650 -> 700
- Sekernik (trpaslik): US 11 -> 13
- Katapult (trpaslik): BS 155 -> 150
- Golem (trpaslik): +odolnost voci hypnoze, US 50 -> 57
- Titan (trpaslik): OS 30 -> 40
- Drak (trpaslik): upkeep obyvatelstvo 1/10 -> 1/8, magicka odolnost 90 -> 70, US 185 -> 175
- Elfsky strelec (elf): VS 32 -> 35, HP 45 -> 50
- Turma (elf): US 40 -> 45, utok od ranged 100% -> 80%
- Pegas (elf): US 40 -> 48, utok od airmelee 100% -> 80%
- Ent (elf): upravena specialna vlastnost: dokaze zahnat maximalne 25% hodnoty superovej armady, US 175 -> 160, OS 95 -> 85, VS 30 -> 35
- Stolin (goblin): US 15 > 16, OS 10 -> 11
- Ork (goblin): HP 180 -> 210, upkeep potravin 1/20 -> 1/30, vyvolanie mana 11 -> 8
- Sapper (goblin): specialna vlastnost 80-150 -> 110-170, OS 20 -> 24, HP 170 -> 120, bojova hodnota 90 -> 130
- Balrog (goblin): US 160 -> 150
- Mnich (clovek): regeneracia 38 -> 40
- Mormon (clovek): US 35 -> 38
- Archanjel (clovek): US 150 -> 145
- Zlobor (troll): utok od melee 100% -> 85%
- Tauren (troll): vyvolanie - mana 10 -> 8, upkeep zelene MU 1/7 -> 1/8
- Minotaur (troll): kapacita zdrojov 0 -> 1
- Behemoth (troll): US 160 -> 150
- Kanibal (troll): specialna vlastnost 4-9 -> 5-10
- Zombie (nemrtvy): US 30 -> 36
- Drakolich (nemrtvy): specialna vlastnost 8-16 -> 7-14
- znizena ucinnost hydroblastu 12000-20000 -> 10000-18000
- zvysena ucinnost pyroblastu 6000-12000 -> 8000-12000
- hrdinovia zostavaju v taverne trochu dlhsie
- nie je mozne mat v kralovstve viac hrdinov rovnakeho typu
- nerganizovanej aliancii nemozu 2x po sebe vyhlasit vojnu organizovane aliancie
09.05.2006
- upravene HP obyvatelstva demonov 30 -> 27
- upravena hodnota obyvatelstva v zavislosti podla rasy v navaznosti na HP
- znizena dolna hranica minimalnej hodnoty populacie od ktorej sa vyratava IT
- opraveny vplyv IT na kuzlo otrava
- pri neuspesnom utoku sa vplyv otravy nasobi pomerom US_utocnika/OS_obrancu
- o5 vylepseny vzorec na vypocet zisku skusenosti
- znizena hodnota samovrazednych komand 6000 -> > 5000
- niektore jednotky ziskali odolnost voci zahananiu hromobitim a specialnou vlastnostou entov
- zvysena interna hodnota magickych uzemi o 20%
- opravene autostavanie budok (nespotrebovavalo zdroje :()
- krystale presunute na zacitok poradia autoburania stavieb pri nedostatku zdrojov na udrzbu
- opraveny vzorec na vypocet uspesnosti spionaze
- nova cast pribehu insomnie k 14 epoche ... by Maniak8 & Merlin
26.04.2006
- prerobena organizacia pribehov
- zoldniery sa uz nerozpustaju po utoku na obyvatelov, iba jednoducho zmiznu
- automatika doplnena o prioritne objednavky stavieb ... kym nie su postavene vsetky prioritne objednane stavby, tak automatika nestavia nic ine ... je mozne zadat 10 objednavok na typ stavby a rychle/pomale stavanie
- pridanych par novych ikoniek do modern look-u thx. Foltest!
- doplnene nejake nove statistiky do hit-ky
- opravene infomacie o padnutych zoldnieroch a domobrancoch
- mierne zvysena nosnost zvedov pri lupezi
- zrusena skratena ochrana
- Samovrazedne komando - regeneraciaa 0 -> 10
- Magicke zrkadlo zanechava hlasky o odrazenych kuzlach u radcu
- hydry, samovrazedne komando a vsetky stroje ziskali odolnost voci otrave
- opraveny vypis zahnanych leteckych jednotiek pri kuzle vietor
- na specialnu vlastnost tienov nevplyva unava, tienovy bojovnici maju rovnaku unavu ako tiene
- opravene vystupovanie z organizovanej aliancie pocas vojny
25.04.2006
- opravene vysielanie zoldnierov do utoku
- vylepsene pridelovanie skusenosti hrdinom
- opravena specialna vlastnost sapperov pri malom pocte vyslanych jednotiek
- artefakty znicene Rozkladom sa zaratavaju do statistik skod v aly vojne
21.04.2006
- novy artefakt Dymova clona - znizuje straty leteckych jednotiek na streleckych veziach
- na drazbe je mozne nakupovat aj artefakty - vyvolavacia cena je zhodna s predajnou cenou na trhu, preplacanie funguje rovnako ako u jednotiek, nakupna cena artefaktov na drazbe sa zaratava do limitu na nakup na trhu a limit plati aj na nakup artefaktov z drazby
- v tazeniach sa zobrazuje kolko zoldnierov sa da max. poslat podla aktualnej US jednotiek v KD a podla zasob zlata
19.04.2006
- opraveny zoldniery
- topic fora maju svoje skratky v stavovej liste miesto obligatneho TF
- v hitparade aliancii pribudl stlpec s typom aliancie
16.04.2006
- znizeny vplyv obrancovych vied na uspesnost magie na 1/2
- opraveny vypocet slavy pri zhypnotizovanych jednotkach
- opat zavedeny trochu inteligentnejsi system na ovplyvnovanie produkcie budok pri minusovom stave obyvatelstva
- pri neuspesnom sumonovacom kuzle sa nespotrebuvaju extra prostriedky na vyvolanie
- opat zaveden organizovane aliancie
- existuju paralelne s neorganizovanymi
- pocet clenov - max 10 v neorganizovanej, max 8 v organizovanej
- za prvy prestup do organizovanej aliancie sa neplati ak je rozloha kd pod 700a
- nie je mozny priamy prestup medzi dvoma organizovanymi alianciami
- aliancie mozu medzi sebou viest vojny s nasledovnymi dodatocnymi obmedzeniami
- organizovana aliancia nemoze vyhlasit 2x po sebe vojnu neorganizovanej aliancii
- organizovana aliancia moze vyhlasit vojnu neorganizovanej aliancii iba ak jej index je vacsi ako 90%
- vykupne neorganizovanej aliancia je 1/3 zo sumy ktoru plati organizovana aliancia
- na vstupovanie/vystupovanie clenov z organizovanej aliancie pocas vojny platia rovnake obmedzenia ako v starej insomnii
- nova extra jednotka - Zoldnier - za 8 zlatiek je mozne na jeden utok najat zoldnierov do poctu 10% US vyslanej armady
- nove permanentne kuzlo - magicka kontra - znizuje uspesnost nepriatelskej magie - kuzlo nie je mozne prekuzlit ani dispelnut. jeho uncinok klesa na zaklade mnozstav pouzitej magickej sily proti kralovstvu
- nove permanentne kuzlo - spionazna kontra - znizuje uspesnost nepriatelskej spionaze - kuzlo nie je mozne prekuzlit ani dispelnut. jeho uncinok klesa na zaklade mnozstva vyslanych zvedov protik kralovstvu
- upravene parametre jednotiek :
- Baranidlo (zviera) - BS 66 -> 62
- Gorgon (zviera) - HP 90 -> 125, vyvolanie mana 13 -> 9
- Tien (demon) - specialna vlastnost 50-100 -> 70-100
- Katapult (trpaslik) - BS 170 -> 155
- Delo (clovek) - BS 240 -> 218
- Archanjel (clovek) - specialna vlastnost 50-80 -> 60-90, VS 45 -> 40
- Onager (troll) - BS 140 -> 130
- Harpyja (troll) - BS 24 -> 23
- Dracolich (nemrtvy) - specialna vlastnost 8-18 -> 8-16
- upravena regeneracia viacerych jednotiek
- zruseny rozsah na akcie podla rebrika v rozlohe podla +-30 ks (v platnosti zostava iba ~+-20% na rozlohu)
- v aliancnej vojne zrusene neobmedzene utocenie - zavedeny rozsah podla rozlohy ~+-40% na rozlohu (brany podla mensieho KD)
- update manualu by TiPi
11.04.2006
- docasne zruseny vplyv nedostatku ludi na produkciu (kym to neporiesim lepsie)
10.04.2006
- vydrazene jednotky a jednotky ziskane zo specialnych a aliancnych stavieb vplyvaju na znizovanie unavy rovnako ako regrutovanie
- opravne poplatky za ozivovanie hrdinu
- v hitparade pribudli info o hrdinoch
- aj v utokoch su farebne odlisene skody
- rychlost rastu IT vratena s5 (zvysena)
- zvysena cena kuzla Magicky vir
- ucinnost barier zvysena o 30%
- znizena ucinnost Hydroblastu 12000-24000 -> 12000-20000
- znizena ucinnost Zablesku 8000-16000 -> 8000-14000
- zvysena cena kuzla Meteoricky dazd
- zmeneny vypocet VS vplyvajucej na terror ... zostatkova VS po suboji jednotiek + 1/2 VS jednotiek
- pri terrore ide 80% VS do obyvatelov... doteraz 40%
- zvysena hodnota obyvatelov
- znizeny vplyv mediciny na HP obyvatelstva z (50+medicina)/50 na (100+medicina)/100
- nedostatok volnych obyvatelov vplyva na produkciu zlata, materialu, knih a many v stavbach do 15%
- opravene autokuzlenie magickych jednotiek pri postavenej magickej gilde
- opravene vrazdenie ludi pri terrore mimo vojny
- opraveny vplyv IZ na kradnutie artefaktov pri lupezi
- zvedi pri akciach vrazda v chrame a lupez funguju do indexov 200
- pridana nova spolocna magicka jednotka - Samovrazedne komando
- pridana nova specialna stavba - strelecke veze - obdoba priekopy fungujuca na lietajuce jednotky
- investicie v magii zvysuju obranu proti kuzlam
- zvysena maximalna ucinnost Atakusu na 20%
- ozivovanie jednotiek hrdinom, specialnymi vlastnostami jednotiek, kuzlami, a spec./aly stavbami je obmedzene na max 2/3 hodnoty padlych jednotiek
- uprava parametrov jednotiek:
- niektore jednotky ziskali odolnost voci hypnoze
- Archanjel (clovek) - specialna vlastnost 40-60 -> 50-80, magicka odolnost 15 -> 20
- Felciar - zruseny limit na max 1/2 ozivenych jednotiek ... plati vyssie uvedeny limit
- Domobrana - bojova hodnota 40->20; OS 12->15; VS 12->17
- Griffin (zviera) - US 60 -> 70, HP 300 -> 320
- Kyklop (troll) - US 13 -> 16
- oprava: zruseny vplyv IZ/IT na specialne vlastnosti obrancovych jednotiek
- jednotky zabite kamennym pohladom nie je mozne ozivit
- aliancna stavba magicka univerzita chrani pred magiou l0 - 5%, l1 - 10%
- na najvyssej urovni studnica mudrosti zvysuje denny zisk skusenosti hrdinom
- mociar zvysuje unavu superovej armady
- obchodny cech zvysuje obranu voci spionazi l0 - 5%, l1 - 10%, na l1 10% sanca na najdenie domaceho artefaktu
- zruseny index 110% za vojnu ... zmenene na 100%
- zvyseny ucinok lahkej obuvy 3-6% -> 5-10%
- znizena rychlost opadavania indexu aliancie
31.03.2006
- Znova upraveny vzorec na pridelovanie skusenosti hrdinom ...pri obrane k horsiemu, pri utoku k lepsiemu
- Uprava parametrov jednotiek:
- Vlk (zviera) - HP 110 -> 118
- Harpya (troll) - HP 100 -> 105
- Archanjel (clovek) - specialna vlastnost 70-100 -> 40-60, magicka odolnost 0 -> 15
- Leviatan (demon) - US 105 -> 110
- Zdvihnuta hodnota opevneni o 5%
- Skody v obrane a radcoch su zvyraznene odlisnou farbou pisma
- Opraveny bug so skuzlovanim jednotiek a magickou odolnostou
- Pri obrane sa zhypnotizovane jednotky automaticky rozpustia na maximalnu naplnenost priestorov
- Opravane mazanie sprav z AF a AK sefom a zastupcom
- Zruseny vplyv unavy na HP jednotiek
29.03.2006
- unava vplyva na vsetky zobrazovane udaje o armade
- fontana zivota - znizeny vplyv na straty level 0 15->10, level 1 25->20
- zvysena rychlost klesania offline indexov 1/2 -> 2/3 normalnej rychlosti
- casove obmedzenia na vyhlasovanie vojny po skonceni predchadzajucej znizene na 1/2
- zub casu vala opevnenia na budovach podla pokrytia uzemia, nie nahodne podla typu
- zmena parametrov jednotiek
- Gorila (zviera) - HP 280 -> 250
- Fenix (zviera) - HP 700 -> 650, BS 85 -> 82
- Pesiak - hodnota 600 -> 500
- Sylf - HP 1100 -> 900, bojova hodnota 900 -> 700
- Gnom - HP 1100 -> 950
- Salamander - HP 1200 -> 950, bojova hodnota 950 -> 750
- Undin - OS 180 -> 155
- Ungolian - HP 1000 -> 850
- Felciar - specialna vlastnost 25-50 ->, uanava na nu vplyva polovicnou hodnotou; 25-40
- Tien (demon) - na specialnu vlastnost vplyva unava polovicnou hodnotou, US 6 -> 9
- Tienovy bojovnik (demon) - bojova hodnota 70 -> 75, US 18 -> 16
- Nazgul (demon) - BS 80 -> 76
- Nocna mora (demon) - iniciativa 4 -> 2
- Pekelny kanon (demon) - BS 30 -> 39
- Leviatan (demon) - HP 700 -> 650, US 120 -> 105
- Golias (trpaslik) - HP 280 -> 260, bojova hodnota 155 -> 180
- Drak (trpaslik) - HP 1000 -> 800; US 220 -> 185
- Turma (elf) - OS 160 -> 145, HP 300 -> 320
- Pegas (elf) - HP 260 -> 230
- Ent (elf) - unava vplyva na spec. vlastnost polovicnou hodnotou, US 200 -> 175
- Balista (goblin) - US 45 -> 50
- Vlci jazdec (goblin) - HP 140 -> 130
- Ork (goblin) - OS 40 -> 38
- Balrog (goblin) - HP 1000 -> 850, US 170 -> 160
- Mnich (clovek) - HP 150 -> 130
- Mormon (clovek) - OS 25 -> 28
- Archanjel (clovek) - unava vplyva na spec. vlastnost polovicnou hodnotou, HP 1000 -> 800, iniciativa 7 -> 4, OS 110 -> 95, specialna vlastnost 90-150 -> 70-100, poskodenie od air melee 80->100 od caster 100 -> 120
- Kyklop (troll) - HP 110 -> 100
- Behemoth (troll) - HP 1000 -> 850, BS 100 -> 85, OS 100 -> 85, US 190 -> 160
- Harpia (troll) - HP 120 -> 100
- Zombie (nemrtvy) - HP 250 -> 230
- Drakolich (nemrtvy) - HP 900 -> 700, OS 120 -> 100, iniciativa 5 -> 2 poskodenie od caster 100 -> 120
- Assasin (nemrtvy) - iniciativa 1 -> 3
- zvysena unava z utokov o 5
- zvysena rychlost regeneracie vsetkych jednotiek o 0.4-0.8
- upraveny vzorec na vypocet skusenosti hrdinov
- zvysena rychlost klesania indexov MIN(7, hodnota/12) -> MIN(8, hodnota/10)
- informacnu spionaz a artefakty je mozne pouzivat aj pri idx = 0
- opravene statistiky aliancnych stavieb
28.03.2006
- Behemoth (trol) - opravene fungovanie specialnej vlastnosti
- opravene CSS pre hry Go a Mlyn
- v obrane unava vplyva polovicnou hodnotou na HP aj OS ... doteraz vplyvala plnou hodnotou na HP
- Leviatan (demon) - upravena spec. vlastnost PREPRE -> PRE
- v obrazovke tazeni pribudla info o bojovej hodnote jednotlivych stackov jednotiek
- pribudli statistiky ohladne aliancnych budiek
- opraveny bug pri kontrole rozlohy potrebnej na upgrade aliancnej stavby
- hodnota jednotiek zhypnotizovanych obrancom nema vplyv na velkost ziskanej slavy
- mierne upraveny vzorec na pridelovanie skusenosti hrdinom
- v obrazovke tazenia sa info o jednotkach zobrazuju so zaratanim unavy
- prienik do armady zobrazuje unavu jednotiek s presnostou +-50%
- iluzionista uz nerobi jednotky spolocne pre vsetky rasy, iba jednotky svojej vlastnej rasy
- zvyseny prerazaci bonus k VS na 50%
- o 20% spomaleny narast IT
23.03.2006
- upravene parametre jednotiek
- Leviatan (demon) - HP 750 -> 700, specialna vlastnost 250-450 -> 250-400
- Baranidlo (zviera) - BS 70 -> 66
- Archanjel (clovek) - VS 55 -> 45, specialna vlastnost 120-180 -> 90-150, OS 140 -> 110, US 140 -> 150
- trpaslik - zvyseny upkeep hradov 20zl. 20mat. -> 21zl. 21mat.
- trpaslik - zvyseny upkeep pevnosti 12zl. 12mat. -> 13zl. 13mat.
- je mozne vypnut zobrazovanie avatarov v nastaveniach
- informacie o hrdinoch v statuse
- opravene statistiky kuzlenia
- rozostavane stavby sa uz rataju do hodnoty KD na vypocet slavy/IZ/hodnoty
- info o prispevkoch do aliancneho fondu ide na aliancny koncil
- pri aliancnych stavbacha sa zobrazuje cena objednanej stavby + chybajuce zdroje
Starsie
Processing time: 0.000204