Rasa -nezvolena

Zmeny

26.09.2013

  • Zvyseny pocet clenov v organizovanej aliancii na 7

17.05.2013

  • Znizene bonusy pre vyskumy "Tazba zlata" a "Vyroba materialu" 0.3->0.2 na level
  • Znizeny pocet urovni vyskumu pre vylepsovanie parametrov jednotiek na 4
  • Opravene rozpustanie zhypnotizovanych jednotiek pri obrane
  • znizeny max. pocet KD v aliancii max. - 4, min. - 4

30.03.2013

  • Opravene vrazdenie pasci
  • Naspat znizena ucinost priekop a streleckych vezi u hradov 12->10
  • Upravene parametre rasy Kobold a jej jednotiek
  • Upravene parametre bonusov - Experiment, Stavitelstvo
  • Nove vyskumy - Utok 2, Obrana 2, Armadna udrzba - uzemia, Armadna udrzba - mana
  • znizeny max. pocet KD v aliancii - 6, min. - 4
  • upraveny rast potrebnej slavy na vyskumy - prvych 5 bez potreby slavy, na kazde dalsie dva potrebnych dalsich 50 bodov slavy

06.02.2013

  • upravene parametre Kobolda
  • zmenene parametre velkej casti jednotiek
  • opravene fungovanie Pasci pocas boja
  • opravena bojova specialna vlastnost Succuby
  • opravene fungovanie vyskumu "Bezpecnost zasob"
  • automaticke investovaie do vied podla nastavenych limitov
  • mierne zrychlene klesanie unavy magov
  • opravna kontrola obmedzeni na vyskumy podla slavy
  • na kazdych 5 (predtym 6) vyskumov treba 50 slavy

07.01.2013

  • opraveny bug s kotivostou zvedov, magov a artefaktov
  • opraveny vypis o dokonceni vystavby specialnych stavieb

01.01.2013

  • pridana kalkulacka na vedy
  • pridane statistiky KD o jednotkach

15.11.2012

  • artefaktove zasoby maju vplyv na hodnotu KD
  • Opraveny vplyv Mediciny na skody sposobene Ciernou smrtou
  • Novy bonus - Rozvoj
  • Nova Rasa - Kobold
  • Novy extra skill pre hrdinov - Bojova magia
  • Nove parametre rasy - HP maga, HP zveda (aplikuju sa pri terrore/Metamorfoze/Vrazde v chrame)
  • Nove utocne/obranne kuzlo - Ohniva stena
  • Mierne zvysene udrziavacie naklady na chram
  • Demon - Nova jednotka Succubus
  • Za vstup do organizovanej aliancie zo smetiska sa plati rovnako ako za prestup
  • Upravene bonusy - Stavitelstvo, Prieskum, Experiment
  • Doplnena info o unave armady na hlavnu stranku so statusom KD
  • Gnom - nova jednotka Alchemikant
  • Zavedena unava magov - ma vplyv iba na utocnu magiu - na uspesnost aj sposobene skody
  • Upravene parametre velkej casti armadnych jednotiek
  • Oslabene skilly hrdinu Stavitel
  • Zavedeny novy typ rozvoja kralovstva - Vyskum
  • Zavedeny novy parameter pri registracii kralovstva - Zameranie (ma vplyv iba na obmedzenia/bonusy pri vyskume)
  • Narast maximalnej sumy investicii do vied nie je obmedzeny casom, ale vyskou dodatocnej investicie ... 4000/MAX(4000, naakumulovany bonus)
  • Zmeny sposob rozdelovania specialnych artefaktov

25.10.2012

  • Extra jednotky presunute do separatnej stranky v zobrazeni armady
  • Novy filter na mape, ktory zobrazi KD so specialnym artefaktom
  • Opraveny vypis jednotiek v Krystalovej guli

1.10.2012

  • Zvyseny zisk skusenost hrdinov pocas boja
  • Znizeny rast skusenosti hrdinov s plynucim casom
  • Znizeny vplyv Studnice mudrosti na rychlost rastu skusenosti hrdinov
  • Upravene startovacie bonusy - Boj, Spionaz, Obchod, Prieskum, Experiment, Magia
  • Novy startovaci bonus - Vzdelanost
  • Novy startovaci bonus - Hrdinskost
  • Opravene ratani skusenosti pri prepustani hrdinov
  • Implementovany novy parameter jednotiek upravujuci VS pri suboji v zavislosti od typu cielovej jednotky
  • Implementovany novy parameter jednotiek upravujuci BS pri utoku v zavislosti od cielovej rasy
  • Implemenotvany novy parameter rasy ktory pri obrane upravuje skody sposobene BS utociacej armady v zavyslosti od typu utociacej jednotky
  • Implemenotvany novy parameter jednotiek ktory pri terror upravuje VS pouzitu na vrazdenie obyvatelov, magov a zvedov v zavislosti od rasy
  • Upravene parametre vacsiny armadnych jednotiek
  • Ciastocne zvysene pociatcne maximum investicii do vied
  • Zvysovanie maxima investicii do vied po 500-tom dni s narastajucim vekom KD klesa
  • Medicina znizuje skody na obyvatelstve sposobene kuzlami
  • Zaplnenost obytnych priestorov ma vplyv na skody na obyvatelstve sposobene kuzlami
  • Novy startovaci bonus - Obrana
  • tooltip v hornom status zobrazuje dobu do konca epochy
  • Opraveny vplyv IZ na "Poskodzovanie stavieb" pri spionazi
  • Znizene udrziavacie naklady na bariery
  • Znizene parametre secialnej stavby Pokladna

1.09.2012

  • Skoly a Laboratoria kazdy den zvysuju maximalne investricie do vied
  • Znizene pociatocne maximum investicii do vied
  • opravena nesmrtelnost u hrdinu
  • opravene prenasanie parcialnej vrazdiacej sily pri suboji jednotiek
  • Zviera - nova jednotka - Vlokodlak
  • Zavedeny novy parameter jednotiek upravujuci VS v zavyslosti od prislusnosti cielovej jednotky ku rase
  • opravene zabijanie noncombat jednotiek v utoku
  • Goblin - nova specialna jednotka - Baal

03.07.2012

  • Znizene skody sposobene utocnymi kuzlami
  • Troll - nova jednotka - Saman
  • Trpaslik - novy bojovy stroj - Trebuchet
  • Clovek - nova jednotka - Chrlic ohna
  • nove bojove kuzlo - Levitacia

28.12.2011

  • Upravane parametre niektorych aliancnych, specialnych stavieb, specialnych artefaktov.

12.4.2009

  • Nova rasa - Hybrid ... ostatne rasy su pre tuto epochu nepristupne

4.5.2008

  • Demon - Chram - zvyseny upkeep 10/10 -> 11/11, znizene pristory pre magov 12 -> 11
  • Clovek - zrusena potrebna slava na prvu specialnu stavbu - zvysok po starom
  • Bonus - Experiment - zvysena produkcia knih 5% -> 10%
  • Znizene udrziavacia naklady na Laboratoria 14/14 -> 12/12, u trpaslika 12/12 -> 10/10
  • Novy bojovy artefakt - batoh - zvysuje nosnost jednotiek pri utoku

24.3.2008

  • Gulovy blesk - zvysena cena + 1 biely spirit
  • Trpaslik: Golem - znizeny upkeep 1/4 -> 1/5 cervenych uzemi
  • Clovek: Mormon - nova bojova specialna vlastnost - o 20% zvysuje VS proti magickym a specialnym jednotkam
  • specialna vlastnost samovrazdenych komad zafunguje v pripade obrany iba ak ma utocnik vacsiu US ako obranca
  • Breviar: nefunguje na archanielov iba na mnichov, zvysuju US, OS, BS, a HP jednotiek o 10-20%

16.12.2007

  • Gnom - zvyseny rast nakladov na udrzbu budov (420+rozloha)/500 -> (400+rozloha)/480
  • Gnom - znizene maximum investicii do vied 170k -> 160k
  • Zmenene parametre jednotiek
    • Gnom - Kovac : pocet utokov 2 -> 1
    • Gnom - Obliehacia veza : upkeep 2mat -> 3/2mat
    • Gnom - Vzducholod : VS 80 -> 90
    • Zviera - Fenix : magicka odolnost 0% -> 20%
    • Zviera - Gorila : BS 44 -> 50 VS 22 -> 28
    • Elf - Lord : zlacneny regrut 34zl,36mat,30zb -> 24zl,26mat,25zb
    • Elf - Huorn : US 110 -> 140 BS 80 -> 68
    • Elf - Jednorozec : upkeep potraviny 1 -> 1/3, zruseny upkeep na cervene spirity
    • Elf - Pegas : US 48 -> 55
    • Hydry : + odolnost voci hlavam meduzy
    • Samovrazedne komando : + odolnost voci hlavam meduzy
    • Clovek - Mnich : OS 12 -> 16 BS 25 -> 30
    • Clovek - Paladin : upkeep 1/6mat. -> 1/8mat
    • Demon - Tien : US 11 -> 14 OS 9 -> 10 VS 8 -> 12
    • Troll - Behemoth : OS 85 -> 75
    • Troll - Onager : OS 55 -> 45
    • Goblin - Stolin : OS 11 -> 12, BS 15 -> 17
  • nova volitelna vlastnost pre hrdinov - Vandalizmus - pri utoku nici zasoby artefaktov v cielovom KD
  • znizeny pocet urovni pre zrucnost Nesmrtelnost 5 -> 2
  • upravena zrucnost obzivle mrtvoly, miesto padlych obzivnutych jednotiek robi ghoulov alebo zombie
  • upravena zrucnost hrdinu Volanie divociny - jednotky ktore hrdina vyvola zostavaju aj po boji ... ucinnost zavisi od pomeru US/OS
  • upravena zrucnost hrdinu Artileria - znizeny pocet dotiahnutych mangoldov, jednotky ale zostavaju aj po boji ... ucinnost zavisi od pomeru US/OS
  • zvysena ucinnost zrucnosti hrdinu Liecitel o ~70%
  • novy hrdina - Mystik
  • Mociar: zvyseny rast unavy protivnikovej armady 4,8 -> 8,15, zrychlena vystavba 120,250 -> 100,200
  • Fontana zivota: pri obrane ozivuje aj padlych obyvatelov
  • Cvicisko: zvysuje HP elitnych jednotiek o 15%,30%
  • zoznam pouzivania bonusov pridany do hitparady
  • Bonus vyskum dava na zaciatku 3% nie 2%
  • Pri bonuse prieskum ukazuje kristalova gula presne hodnoty
  • Pri bonuse experiment rastu dvojnasobne limity na hodnotu artefaktov v KD a nakupny/predajny limit
  • Bonus boj dava na zaciatku o 30 (15) akrov viac zvysuje priestory pre armadu v palaci o 30 (10)
  • na blyskavicu ma vplyv pomeru us/os ak us<os
  • pandorina skrinka neignoruje indexy
  • obchodny cech nedava gnomom artefakty
  • v hre pribudlo 6ks specialnych artefaktov o ktore je mozne bojovat

21.10.2007

  • zvysene udrziavacie naklady pre Gnomske stavby
    • Veza: 9/11 -> 10/12
    • Pevnost: 13/13 -> 14/15
    • Hrad: 20/20 -> 24/25
  • Vedny odbor Mechanika neovplyvnuje HP strojov, OS zvysuje iba o 1/4 vysky investicii
  • Upravene parametre jednotiek:
  • Elf: Turma - k upkeepu pribudlo 1/50 many
  • elf nepotrebuje slavu na vystavbu prvych dvoch specialnych stavieb a na dalsie 50/100/200
  • trol nepotrebuje slavu na stavanie spec. stavieb

1.7.2007

  • znizena slava potrebna na stavanie specialnych stavieb u elfa - 0 50 100 200 300
  • znizena slava na postavenie prvej specialnej stavby u demona na 0
  • opravena bojova vlastnost vzducholodi
  • vedny odbor mechanika zvysuje HP a OS strojov iba o 50% vysky investicii
  • nie je mozne mat dvoch hrdinov s rovnakou volitelnou zrucnostou
  • Gnomovi hrdinovia sa nedokazu naucit vynaliezavost
  • upravene parametre jednotiek
    • Gnom - Kovac - HP 125 -> 115; VS 16 -> 13
    • Zviera - Vlk - magicka odolnost 0% -> 20%
    • Goblin - Stolin - skody od ranged jednotiek 100% -> 80%

24.5.2007

  • pri obrane sa zo zhypnotizavanych jednotiek rozpustaju iba take ktore boli zhypnotizovane pri aktualnej obrane
  • vlastnosti hrdinov Hypnoza, Kamenny pohlad a Kamenny dazd robia skody podla pomeru US/OS pri US<OS
  • opraveny bug s lupenim artefaktov so zvedmi
  • upravene parametre jednotiek
    • Zviera - Gorila - BS 42 -> 44
    • Zviera - Gorgon - HP 125 -> 145, US 40 -> 42
    • Zviera - Kobra - upkeep zlato 1 -> 2/3
    • Demon - Tien - damage od ranged 100% -> 70%
    • Trpaslik - Sekernik - VS 30 -> 28
    • Trpaslik - Titan - BS 60 -> 65
    • Trpaslik - Drak - upravena spec. vl. 5zl -> 3, 2 cl. -> 1
    • Elf - Turma - US 45 -> 60
    • Goblin - Vlci jazdec - ini 2 -> 4, VS 25 -> 26
    • Goblin - Sapper - upkeep zlato 2 -> 3/2, material 2 -> 3/2, cena zlato 40 -> 50
    • Clovek - Mormon - upkeep mana 1/10 -> 1/15
    • Troll - Kanibal - upkeep zlato 2 -> 1
    • Nemrtvy - Ghoul - VS 22 -> 24
  • mierne zvysene pocty jednotiek posielanych do drazby
  • opravene podtecenie spiritov pri aktivovani zrkadla na magicky vyboj
  • nova spionazna akcia - hlbkovy prieskum (iba pre gnomov)
  • nova jednotka - Gnom - Vzducholod
  • nova jednotka - Gnom - Obliehacia veza
  • nova jednotka - Gnom - Inzinier
  • nova jednotka - Gnom - Kovac
  • Novy vedny odbor pre gnomov - mechanika - zvysuje obranu, utok a zivotnost strojov
  • nova rasa - gnomovia
  • Elemental Gnom premenovany na Skala
  • Na stavbu specialnych budov, je potrebne dosiahnut istu uroven slavy 1. 30, 2. 70 3. 150 4. 300 5. 400
  • Novy vedny odbor pre nemrtvakov - okultizmus - pri kuzleni zvysuje skody sposobene nepriatelskymi kuzlami o 1/2 vysky investicii
  • Opraveny polovicny vplyv priekopy a streleckych vezi na bojove stroje
  • Opravene kuzlo Kotva

5.2.2007

  • opraveny prepocet parametrov vlastnosti hrdinov na najvyssom levely
  • prepusteny hrdina ide do taverny s 10% stratou skusenosti
  • cvicisko zvysuje produkciu zbroje o 10/20%
  • pri spionazi je mozne poslat vsetkych zvedov
  • prihlasovacia stranka pre mobilne telefony

30.12.2006

  • opraveny index medzi neorganizovanymi alianciami a KDckami ktore su na smetisku
  • zmeneny system fungovania countrov
    • counter sa vztahuje na vsetko ... spionaz, magia, utoky, artefakty
    • narok na counter trva 24 hernych dni v pripade, ze protivnik ziskal akciami proti nam viac ako 1 bod slavy
    • opatovanim akcii proti cielu na ktory existuje narok na counter sa velkost slavy znizuje o velkost ziskanej slavy ... ak klesne pod 1 bod slavy straca sa narok na counter
    • ak ziskame pri akciach v ramci countra o viac ako 1 bod slavy viac oproti superovi, super ziskava spatny counter
  • aliancne vojny sa na konci epochy ukoncuju automaticky
  • kralovstva v prvych troch alianciach ziskavaju body do hodnosti podobne ako za normalnu topku
  • da sa zobrazit allstars top-ka
  • upravene parametre jednotiek
    • Nemrtvy - Lich - upkeep v materiale 1/3 -> 1/5
    • Nemrtvy - Vampir - cena vyvolania v mane 14 -> 20,iniciativa 9 -> 6
    • Trpaslik - Drak - kradnutie zlata 10 -> 5
    • Trpaslik - Golem - magicka odolnost 0% -> 20%
    • Trpaslik - Titan - HP 260 -> 300
    • Goblin - Ork - US 50 -> 45
    • Elf - Elfsky strelec - magicka odolnost 0% -> 30%
    • Elf - Huorn - upkeep v materiale 1/2 -> 1/3
    • Clovek - Paladin - bojova hodnota 60 -> 80
    • Demon - Nazgul - na vyvolanie treba aj jeden zeleny spirit
    • bojove stroje maju polovicne straty na streleckych veziach a vodnych priekopach
  • upravene parametre specialnych a alincnych stavieb
    • Mierne znizena efektivita streleckych vezi a vodnej priekopy 50/80/110 -> 45/75/100
    • Stan mudrosti - moze stavat aj Goblin
    • Mociar - hydry sa kotia rychlejsie 70/35 -> 50/25
    • Obchodny cech - zvysena obrana proti spionazi 5/16 -> 8/20
    • Magicka univerzita - zvysena ochrana voci magii 5/10 -> 9/18
    • Cvicisko - produkuje denne dobrovolnikov s 80%/160% pravdepodobnostou
  • upravene vlastnosti hrdinov
    • Uspavanie - znizeny pocet urovni z 20 na 15
    • Kamenny dazd - zvysena ucinnost 1-65 -> 1-75
    • Iluzie - zvysena ucinnost 1000-320000 -> 2000-400000
    • Liecitel - zvysena produkcia felciarov 5-310% -> 10-380%
    • Volanie divociny - vyvolavanie gorgonov od urovne 7 -> 5, vyvolavanie slonov od urovne 10 -> 7

15.10.2006

  • mapu je mozne zoradit aj podla top-ky
  • hrdinovia sa mozu naucit tretiu zrucnost za 10000 knih
  • nove zrucnosti pre hrdinov
    • Alchymia - hrdina kazdy den prispeje zlatom na chod KD
    • Vynaliezavost - hrdina dokaze najst artefakty
    • Nesmrtelnost - hrdina dokaze prezit utok
    • Mechanika - hrdina znizuje cenu regrutu strojov
    • Zaskodnictvo - hrdina zvysuje skody sposobene zvedmi
  • tavernu je mozne uzatvorit aby do nej nechodili dalsi hrdinovia
  • Upravene kuzlo meteoricky dazd ... budky vala s pravdepodobnostou 30% inak vala iba opevnenia.
  • zmeneny aliancny system
    • aliancie su organizovane a neorganizovane + smetisko
    • smetisko je na urovni neorganizovanej aliancie
    • v organizovanej aliancii max. 8 clenov, v neorganizovanej aliancii max. 12 cleanov.
    • neorganizovane aliancie nemozu viest aliancne vojny
    • medzi alianciami je mozne prestupovat za poplatok (15% zasob v KD)
    • pri utoceni medzi organizovanymi a neorganizovanymi alianciami je postih 40% + vplyv znicenosti aliancie (iba organizovanej)
    • v alianciach (organizovanych aj neorganizovanych) je mozne stavat aliancne stavby
    • v alianciach o5 funguju karavany
  • Prerobena magicka odolnost obyvatelstva ... miesto true/flase nastavuje percentulne znizenie skod
  • Znizena magicka odolnost demonich obyvatelov na 40%
  • Nemrtvacky obyvatelia ziskali magicku odolnost 60%
  • Zvysena produkcia zbroje v pevnostiach o 10
  • update manualu o hrdinoch

10.09.2006

  • velmi mierne upravene rozshahy na ucinnost vlastnosti hrdinov na jednotlivych leveloch (kvoli internym zmenam struktur)
  • zvedi pri poskodzovani budov vyberaju iba opevnene stavby
  • zvedi dostavaju o 75% viac slavy v porovnani s ostatnymi druhmy akcii
  • zvysena cena meteorickeho roja v mane 25 -> 30
  • kuzla na zabijanie jednotiek uz nezbijaju obyvatelov
  • zvysena vydrz magickej kontry o 1000
  • mierne zvysena hodnota obyvatelov

06.08.2006

  • aliancny system sa rusi ... aliancie zostavaju v podobe kecatkovych aliancii ... aliancne stavby/aliancne vojny/karavany/aliancny radca su zrusene
  • zakladanie/vstupovanie do aliancii je bez postihu a je mozne do aliancie vstupit kedykolvek bez nejakej penalizacie ... zostava iba prestupova doba 48 dni
  • po zalozeni kralovstva sa ocitne KD na smetisku
  • kedze neexistuje vyhlasovanie vojen, kralovstva robia mimo vojnu plne skody
  • za spionazne akcie je o 50% viac slavy ako doteraz
  • rozsah povoleneho utocenia je +- 40% && +- 30 miest podla topky || counter , moze sa stat ze v specifickych pripadoch nebudu ciele, ale to sa da vzdy poriesit ... je vec hraca ako to poriesi, system to nebude osetrovat
  • skody sposobene pri vrazde v chrame zalezia od pokrytia uzemia kd priestorom pre magov
  • zisk slavy je zavysly od pomeru rozloh ucastnikov
  • opraveny bug s nehypnotizovanim jednotiek ktore zhypnotizovane mali byt

20.07.2006

  • pri bezvladi v aliancii sa automagicky stava vladcom ten co ma najavcsiu slavu + hodnotu (najskor po 96 dnoch od zalozenia aliancie)
  • opravna cena kuzlenia samovrazednych komand
  • pri vykopnom na clena pod 500 zlata sa nepredlzuje doba pocas ktorej vitazna aliancia nemoze vyhlasit vojnu
  • odolnost jedneho typu jednotky voci zahnatiu z boja neovplyvnuje zvysene zahananie ostatnych typov jednotiek

02.07.2006

  • navrat s5 k neorganizovanym alianciam
  • opravny zaokruhlovaci bug pri vrazdeni magov zvedmi
  • zmenene fungovanie spionaze ... zvedi funguju po novom na unave podobne ako armada a su stale doma v KD
    • unava znizuje nosnost zvedov a 2/3 unavy aj uspesnost akcie
    • korist sa vracia postarom
    • denne klesne unava zvedov o 10%
    • v dalsom texte pripravenost zvedov = (100 - unava)
    • za neuspesnu akciu klesne pripravenost zvedov o 15% z aktualnej hodnoty
    • pri uspesnej akcii klesne pripravenost zvedov
      • informacie o bojoch - 10%
      • lupez - 15 %
      • vrazda v chrame - 25%
      • prienik do armady - 10%
      • prepadnutie posadok - 25%
      • patranie v archive - 10%
      • unos - 15%
      • ekonomicka sabotaz - 15%
      • sabotaz - 20%
      • poskodzovanie stavieb - 20 %
    • pri neuspesnej akcii zahynie 6-12% zvedov
    • pri uspesnej akcii zahynie 0-3% zvedov
    • sudny dvor na lvl. 0 zvysuje unavu o 15% a na lvl. 1 o 35%
    • zmenene fungovanie metamorfozy - vrazdi zvedov doma ale v mensom pocte
    • zvyseny ucinok prepadnutia posadok 22-35 -> 25 -> 40
  • upravene parametre jednotiek
    • Puskar (clovek) - US 12 -> 15, VS 25 -> 28
    • Mormon (clovek) - upkeep v zlate 1/3 -> 1/4, regeneracia 3.7 -> 4.0
    • Archanjel (clovek) - OS 95 -> 60, US 145 -> 160
    • Sekernik (trpaslik) - VS 26 -> 30
    • Titan (trpaslik) - HP 220 -> 260, iniciativa 4 -> 5
    • Drak (trpaslik) - OS 85 -> 40, BS 55 -> 45, regeneracia 4.7 -> 4.4
    • Praker (goblin) - VS 50 -> 60, HP 120 -> 100
    • Ork (goblin) - US 40 -> 50, regenracia 3.3 -> 3.6
    • Balrog (goblin) - OS 90 -> 60
    • Zlobor (troll) - BS 59 -> 55, US 60 -> 70
    • Minotaur (troll) - US 40 -> 55, BS 30 -> 45, upkeep materialu 1/3 -> 1/4
    • Tauren (troll) - regeneracia 3.3 -> 3.6, upkeep zlato 1/3 -> 1/4
    • Ghoul (nemrtvy) - US 25 -> 28, regeneracie 3.6 -> 4.0
    • Vampir (nemrtvy) - BS 40 -> 60, VS 75 -> 100, HP 480 -> 440
    • Lich (nemrtvy) - US 28 -> 40, upkeep zlato 1/2 -> 1/5, material 1/2 -> 1/3
    • Vlk (zviera) - VS 20 -> 26
    • Gorila (zviera) - regeneracia 3.3 -> 3.6
    • Gorgon (zviera) - VS 48 -> 65
    • Griffin (zviera) - US 75 -> 85
    • Fenix (zviera) - US 150 -> 170, OS 70 -> 50
    • Huorn (elf) - OS 30 -> 45
    • Jednorozec (elf) - US 20 -> 30, BS 130 -> 140, poskodenie od melee 100 -> 130, poskodenie od air melee 100 -> 115
    • Ent (elf) - OS 85 -> 45
    • Cerberos (demon) - BS 20 -> 25, VS 20 -> 24
    • Nazgul (demon) - VS 50 -> 60
    • Leviatan (demon) - US 110 -> 130, OS 70 -> 40
    • Samovrazedne komando - Specialna spotreba 10 zvedov -> 6 zvedov
    • Bojovy mag - OS 55 -> 45
    • Bandita - upkeep material 1/8 -> 1/5
  • znizeny index pri countri 115 -> 105

26.06.2006

  • hitparadu aliancii je mozne sortovat (clientside)
  • opraveny bug v specialnej vlastnosti salamandrov

30.05.2006

  • zobrazovanie napovedy v obrazovkach je mozne vypnut
  • par novych ingame napoved pre novacikov
  • opraveny bug v spec. vlastnosti salamandrov

28.05.2006

  • upravena unava z tazeni
    • Rabovanie: 35 -> 32
    • Terror: 40 -> 38
    • Obliehanie: 55 -> 50
    • Prepadnutie: 35 -> 30
  • popup okna s napovedou k jednotkam, hrdninom, artefaktom, stavbam, specialnym stavbam, aliancnym stavbam, magii, spionazi (funguje iba v mozilla >1.0, opera >8, MSIE >5.0, Konqueror >3.4)

25.05.2006

  • Nova verzia manualu - Zaciname s bohynou tipi
  • par novych ingame napoved pre novacikov

21.05.2006

  • napoveda pre zaciatocnikov priamo v hre
  • pri ekonomickej sabotazi zvedi nicia aj knihy
  • nova spionazna akcia - Poskodzovanie stavieb - nici opevnenia (presunute zo sabotaze) ... navrat 2 dni, uspesnost 50%

18.05.2006

  • kralovstva zalozene neskor dostavaju za kazdy zmeskany den 50 knih
  • rozsah na ciele vo vojne zvacseny z 40% na 50% (ratane z pohladu mensieho KD)
  • opraveny regrut bug
  • opravene prioritne stavanie stavieb
  • mierne vylepseny vzorec na vypocet uspesnosti spionaze
  • zvysene skody sposobene prepadnutim posadok na 22-35 HP na zveda
  • upravene parametre jednotiek:
    • Griffin (zviera): HP 320 -> 380, US 70 -> 75
    • Fenix (zviera): US 160 -> 150
    • Salamander: upravena specialna vlastnost ... znici maximalne 15% z magickych uzemi ale minimalne 20% z toho co by inak bez tohoto obmedzenia mal znicit, upkeep mana 2 -> 3/2
    • Bojovy mag: OS 55 -> 50
    • Domobrana: OS 15 -> 18, HP 100 -> 250
    • Mangold: BS 0 -> 100
    • Hydry: BS 150 -> 200, VS 50 -> 70
    • Tien (demon): US 9 > 11, VS 7 -> 8, kapacita zdrojov 2 -> 3
    • Nocna mora (demon): OS 30 -> 27, VS 30 -> 28
    • Pekelny kanon (demon): VS 75 -> 80; BS 39 -> 42
    • Leviathan (demon): upravena spec vlastnost ... dokaze zhypnotizovat max. 15% hodnoty superovej armady, HP 650 -> 700
    • Sekernik (trpaslik): US 11 -> 13
    • Katapult (trpaslik): BS 155 -> 150
    • Golem (trpaslik): +odolnost voci hypnoze, US 50 -> 57
    • Titan (trpaslik): OS 30 -> 40
    • Drak (trpaslik): upkeep obyvatelstvo 1/10 -> 1/8, magicka odolnost 90 -> 70, US 185 -> 175
    • Elfsky strelec (elf): VS 32 -> 35, HP 45 -> 50
    • Turma (elf): US 40 -> 45, utok od ranged 100% -> 80%
    • Pegas (elf): US 40 -> 48, utok od airmelee 100% -> 80%
    • Ent (elf): upravena specialna vlastnost: dokaze zahnat maximalne 25% hodnoty superovej armady, US 175 -> 160, OS 95 -> 85, VS 30 -> 35
    • Stolin (goblin): US 15 > 16, OS 10 -> 11
    • Ork (goblin): HP 180 -> 210, upkeep potravin 1/20 -> 1/30, vyvolanie mana 11 -> 8
    • Sapper (goblin): specialna vlastnost 80-150 -> 110-170, OS 20 -> 24, HP 170 -> 120, bojova hodnota 90 -> 130
    • Balrog (goblin): US 160 -> 150
    • Mnich (clovek): regeneracia 38 -> 40
    • Mormon (clovek): US 35 -> 38
    • Archanjel (clovek): US 150 -> 145
    • Zlobor (troll): utok od melee 100% -> 85%
    • Tauren (troll): vyvolanie - mana 10 -> 8, upkeep zelene MU 1/7 -> 1/8
    • Minotaur (troll): kapacita zdrojov 0 -> 1
    • Behemoth (troll): US 160 -> 150
    • Kanibal (troll): specialna vlastnost 4-9 -> 5-10
    • Zombie (nemrtvy): US 30 -> 36
    • Drakolich (nemrtvy): specialna vlastnost 8-16 -> 7-14
  • znizena ucinnost hydroblastu 12000-20000 -> 10000-18000
  • zvysena ucinnost pyroblastu 6000-12000 -> 8000-12000
  • hrdinovia zostavaju v taverne trochu dlhsie
  • nie je mozne mat v kralovstve viac hrdinov rovnakeho typu
  • nerganizovanej aliancii nemozu 2x po sebe vyhlasit vojnu organizovane aliancie

09.05.2006

  • upravene HP obyvatelstva demonov 30 -> 27
  • upravena hodnota obyvatelstva v zavislosti podla rasy v navaznosti na HP
  • znizena dolna hranica minimalnej hodnoty populacie od ktorej sa vyratava IT
  • opraveny vplyv IT na kuzlo otrava
  • pri neuspesnom utoku sa vplyv otravy nasobi pomerom US_utocnika/OS_obrancu
  • o5 vylepseny vzorec na vypocet zisku skusenosti
  • znizena hodnota samovrazednych komand 6000 -> > 5000
  • niektore jednotky ziskali odolnost voci zahananiu hromobitim a specialnou vlastnostou entov
  • zvysena interna hodnota magickych uzemi o 20%
  • opravene autostavanie budok (nespotrebovavalo zdroje :()
  • krystale presunute na zacitok poradia autoburania stavieb pri nedostatku zdrojov na udrzbu
  • opraveny vzorec na vypocet uspesnosti spionaze
  • nova cast pribehu insomnie k 14 epoche ... by Maniak8 & Merlin

26.04.2006

  • prerobena organizacia pribehov
  • zoldniery sa uz nerozpustaju po utoku na obyvatelov, iba jednoducho zmiznu
  • automatika doplnena o prioritne objednavky stavieb ... kym nie su postavene vsetky prioritne objednane stavby, tak automatika nestavia nic ine ... je mozne zadat 10 objednavok na typ stavby a rychle/pomale stavanie
  • pridanych par novych ikoniek do modern look-u thx. Foltest!
  • doplnene nejake nove statistiky do hit-ky
  • opravene infomacie o padnutych zoldnieroch a domobrancoch
  • mierne zvysena nosnost zvedov pri lupezi
  • zrusena skratena ochrana
  • Samovrazedne komando - regeneraciaa 0 -> 10
  • Magicke zrkadlo zanechava hlasky o odrazenych kuzlach u radcu
  • hydry, samovrazedne komando a vsetky stroje ziskali odolnost voci otrave
  • opraveny vypis zahnanych leteckych jednotiek pri kuzle vietor
  • na specialnu vlastnost tienov nevplyva unava, tienovy bojovnici maju rovnaku unavu ako tiene
  • opravene vystupovanie z organizovanej aliancie pocas vojny

25.04.2006

  • opravene vysielanie zoldnierov do utoku
  • vylepsene pridelovanie skusenosti hrdinom
  • opravena specialna vlastnost sapperov pri malom pocte vyslanych jednotiek
  • artefakty znicene Rozkladom sa zaratavaju do statistik skod v aly vojne

21.04.2006

  • novy artefakt Dymova clona - znizuje straty leteckych jednotiek na streleckych veziach
  • na drazbe je mozne nakupovat aj artefakty - vyvolavacia cena je zhodna s predajnou cenou na trhu, preplacanie funguje rovnako ako u jednotiek, nakupna cena artefaktov na drazbe sa zaratava do limitu na nakup na trhu a limit plati aj na nakup artefaktov z drazby
  • v tazeniach sa zobrazuje kolko zoldnierov sa da max. poslat podla aktualnej US jednotiek v KD a podla zasob zlata

19.04.2006

  • opraveny zoldniery
  • topic fora maju svoje skratky v stavovej liste miesto obligatneho TF
  • v hitparade aliancii pribudl stlpec s typom aliancie

16.04.2006

  • znizeny vplyv obrancovych vied na uspesnost magie na 1/2
  • opraveny vypocet slavy pri zhypnotizovanych jednotkach
  • opat zavedeny trochu inteligentnejsi system na ovplyvnovanie produkcie budok pri minusovom stave obyvatelstva
  • pri neuspesnom sumonovacom kuzle sa nespotrebuvaju extra prostriedky na vyvolanie
  • opat zaveden organizovane aliancie
    • existuju paralelne s neorganizovanymi
    • pocet clenov - max 10 v neorganizovanej, max 8 v organizovanej
    • za prvy prestup do organizovanej aliancie sa neplati ak je rozloha kd pod 700a
    • nie je mozny priamy prestup medzi dvoma organizovanymi alianciami
    • aliancie mozu medzi sebou viest vojny s nasledovnymi dodatocnymi obmedzeniami
      • organizovana aliancia nemoze vyhlasit 2x po sebe vojnu neorganizovanej aliancii
      • organizovana aliancia moze vyhlasit vojnu neorganizovanej aliancii iba ak jej index je vacsi ako 90%
      • vykupne neorganizovanej aliancia je 1/3 zo sumy ktoru plati organizovana aliancia
      • na vstupovanie/vystupovanie clenov z organizovanej aliancie pocas vojny platia rovnake obmedzenia ako v starej insomnii
  • nova extra jednotka - Zoldnier - za 8 zlatiek je mozne na jeden utok najat zoldnierov do poctu 10% US vyslanej armady
  • nove permanentne kuzlo - magicka kontra - znizuje uspesnost nepriatelskej magie - kuzlo nie je mozne prekuzlit ani dispelnut. jeho uncinok klesa na zaklade mnozstav pouzitej magickej sily proti kralovstvu
  • nove permanentne kuzlo - spionazna kontra - znizuje uspesnost nepriatelskej spionaze - kuzlo nie je mozne prekuzlit ani dispelnut. jeho uncinok klesa na zaklade mnozstva vyslanych zvedov protik kralovstvu
  • upravene parametre jednotiek :
    • Baranidlo (zviera) - BS 66 -> 62
    • Gorgon (zviera) - HP 90 -> 125, vyvolanie mana 13 -> 9
    • Tien (demon) - specialna vlastnost 50-100 -> 70-100
    • Katapult (trpaslik) - BS 170 -> 155
    • Delo (clovek) - BS 240 -> 218
    • Archanjel (clovek) - specialna vlastnost 50-80 -> 60-90, VS 45 -> 40
    • Onager (troll) - BS 140 -> 130
    • Harpyja (troll) - BS 24 -> 23
    • Dracolich (nemrtvy) - specialna vlastnost 8-18 -> 8-16
    • upravena regeneracia viacerych jednotiek
  • zruseny rozsah na akcie podla rebrika v rozlohe podla +-30 ks (v platnosti zostava iba ~+-20% na rozlohu)
  • v aliancnej vojne zrusene neobmedzene utocenie - zavedeny rozsah podla rozlohy ~+-40% na rozlohu (brany podla mensieho KD)
  • update manualu by TiPi

11.04.2006

  • docasne zruseny vplyv nedostatku ludi na produkciu (kym to neporiesim lepsie)

10.04.2006

  • vydrazene jednotky a jednotky ziskane zo specialnych a aliancnych stavieb vplyvaju na znizovanie unavy rovnako ako regrutovanie
  • opravne poplatky za ozivovanie hrdinu
  • v hitparade pribudli info o hrdinoch
  • aj v utokoch su farebne odlisene skody
  • rychlost rastu IT vratena s5 (zvysena)
  • zvysena cena kuzla Magicky vir
  • ucinnost barier zvysena o 30%
  • znizena ucinnost Hydroblastu 12000-24000 -> 12000-20000
  • znizena ucinnost Zablesku 8000-16000 -> 8000-14000
  • zvysena cena kuzla Meteoricky dazd
  • zmeneny vypocet VS vplyvajucej na terror ... zostatkova VS po suboji jednotiek + 1/2 VS jednotiek
  • pri terrore ide 80% VS do obyvatelov... doteraz 40%
  • zvysena hodnota obyvatelov
  • znizeny vplyv mediciny na HP obyvatelstva z (50+medicina)/50 na (100+medicina)/100
  • nedostatok volnych obyvatelov vplyva na produkciu zlata, materialu, knih a many v stavbach do 15%
  • opravene autokuzlenie magickych jednotiek pri postavenej magickej gilde
  • opravene vrazdenie ludi pri terrore mimo vojny
  • opraveny vplyv IZ na kradnutie artefaktov pri lupezi
  • zvedi pri akciach vrazda v chrame a lupez funguju do indexov 200
  • pridana nova spolocna magicka jednotka - Samovrazedne komando
  • pridana nova specialna stavba - strelecke veze - obdoba priekopy fungujuca na lietajuce jednotky
  • investicie v magii zvysuju obranu proti kuzlam
  • zvysena maximalna ucinnost Atakusu na 20%
  • ozivovanie jednotiek hrdinom, specialnymi vlastnostami jednotiek, kuzlami, a spec./aly stavbami je obmedzene na max 2/3 hodnoty padlych jednotiek
  • uprava parametrov jednotiek:
    • niektore jednotky ziskali odolnost voci hypnoze
    • Archanjel (clovek) - specialna vlastnost 40-60 -> 50-80, magicka odolnost 15 -> 20
    • Felciar - zruseny limit na max 1/2 ozivenych jednotiek ... plati vyssie uvedeny limit
    • Domobrana - bojova hodnota 40->20; OS 12->15; VS 12->17
    • Griffin (zviera) - US 60 -> 70, HP 300 -> 320
    • Kyklop (troll) - US 13 -> 16
  • oprava: zruseny vplyv IZ/IT na specialne vlastnosti obrancovych jednotiek
  • jednotky zabite kamennym pohladom nie je mozne ozivit
  • aliancna stavba magicka univerzita chrani pred magiou l0 - 5%, l1 - 10%
  • na najvyssej urovni studnica mudrosti zvysuje denny zisk skusenosti hrdinom
  • mociar zvysuje unavu superovej armady
  • obchodny cech zvysuje obranu voci spionazi l0 - 5%, l1 - 10%, na l1 10% sanca na najdenie domaceho artefaktu
  • zruseny index 110% za vojnu ... zmenene na 100%
  • zvyseny ucinok lahkej obuvy 3-6% -> 5-10%
  • znizena rychlost opadavania indexu aliancie

31.03.2006

  • Znova upraveny vzorec na pridelovanie skusenosti hrdinom ...pri obrane k horsiemu, pri utoku k lepsiemu
  • Uprava parametrov jednotiek:
    • Vlk (zviera) - HP 110 -> 118
    • Harpya (troll) - HP 100 -> 105
    • Archanjel (clovek) - specialna vlastnost 70-100 -> 40-60, magicka odolnost 0 -> 15
    • Leviatan (demon) - US 105 -> 110
  • Zdvihnuta hodnota opevneni o 5%
  • Skody v obrane a radcoch su zvyraznene odlisnou farbou pisma
  • Opraveny bug so skuzlovanim jednotiek a magickou odolnostou
  • Pri obrane sa zhypnotizovane jednotky automaticky rozpustia na maximalnu naplnenost priestorov
  • Opravane mazanie sprav z AF a AK sefom a zastupcom
  • Zruseny vplyv unavy na HP jednotiek

29.03.2006

  • unava vplyva na vsetky zobrazovane udaje o armade
  • fontana zivota - znizeny vplyv na straty level 0 15->10, level 1 25->20
  • zvysena rychlost klesania offline indexov 1/2 -> 2/3 normalnej rychlosti
  • casove obmedzenia na vyhlasovanie vojny po skonceni predchadzajucej znizene na 1/2
  • zub casu vala opevnenia na budovach podla pokrytia uzemia, nie nahodne podla typu
  • zmena parametrov jednotiek
    • Gorila (zviera) - HP 280 -> 250
    • Fenix (zviera) - HP 700 -> 650, BS 85 -> 82
    • Pesiak - hodnota 600 -> 500
    • Sylf - HP 1100 -> 900, bojova hodnota 900 -> 700
    • Gnom - HP 1100 -> 950
    • Salamander - HP 1200 -> 950, bojova hodnota 950 -> 750
    • Undin - OS 180 -> 155
    • Ungolian - HP 1000 -> 850
    • Felciar - specialna vlastnost 25-50 ->, uanava na nu vplyva polovicnou hodnotou; 25-40
    • Tien (demon) - na specialnu vlastnost vplyva unava polovicnou hodnotou, US 6 -> 9
    • Tienovy bojovnik (demon) - bojova hodnota 70 -> 75, US 18 -> 16
    • Nazgul (demon) - BS 80 -> 76
    • Nocna mora (demon) - iniciativa 4 -> 2
    • Pekelny kanon (demon) - BS 30 -> 39
    • Leviatan (demon) - HP 700 -> 650, US 120 -> 105
    • Golias (trpaslik) - HP 280 -> 260, bojova hodnota 155 -> 180
    • Drak (trpaslik) - HP 1000 -> 800; US 220 -> 185
    • Turma (elf) - OS 160 -> 145, HP 300 -> 320
    • Pegas (elf) - HP 260 -> 230
    • Ent (elf) - unava vplyva na spec. vlastnost polovicnou hodnotou, US 200 -> 175
    • Balista (goblin) - US 45 -> 50
    • Vlci jazdec (goblin) - HP 140 -> 130
    • Ork (goblin) - OS 40 -> 38
    • Balrog (goblin) - HP 1000 -> 850, US 170 -> 160
    • Mnich (clovek) - HP 150 -> 130
    • Mormon (clovek) - OS 25 -> 28
    • Archanjel (clovek) - unava vplyva na spec. vlastnost polovicnou hodnotou, HP 1000 -> 800, iniciativa 7 -> 4, OS 110 -> 95, specialna vlastnost 90-150 -> 70-100, poskodenie od air melee 80->100 od caster 100 -> 120
    • Kyklop (troll) - HP 110 -> 100
    • Behemoth (troll) - HP 1000 -> 850, BS 100 -> 85, OS 100 -> 85, US 190 -> 160
    • Harpia (troll) - HP 120 -> 100
    • Zombie (nemrtvy) - HP 250 -> 230
    • Drakolich (nemrtvy) - HP 900 -> 700, OS 120 -> 100, iniciativa 5 -> 2 poskodenie od caster 100 -> 120
    • Assasin (nemrtvy) - iniciativa 1 -> 3
  • zvysena unava z utokov o 5
  • zvysena rychlost regeneracie vsetkych jednotiek o 0.4-0.8
  • upraveny vzorec na vypocet skusenosti hrdinov
  • zvysena rychlost klesania indexov MIN(7, hodnota/12) -> MIN(8, hodnota/10)
  • informacnu spionaz a artefakty je mozne pouzivat aj pri idx = 0
  • opravene statistiky aliancnych stavieb

28.03.2006

  • Behemoth (trol) - opravene fungovanie specialnej vlastnosti
  • opravene CSS pre hry Go a Mlyn
  • v obrane unava vplyva polovicnou hodnotou na HP aj OS ... doteraz vplyvala plnou hodnotou na HP
  • Leviatan (demon) - upravena spec. vlastnost PREPRE -> PRE
  • v obrazovke tazeni pribudla info o bojovej hodnote jednotlivych stackov jednotiek
  • pribudli statistiky ohladne aliancnych budiek
  • opraveny bug pri kontrole rozlohy potrebnej na upgrade aliancnej stavby
  • hodnota jednotiek zhypnotizovanych obrancom nema vplyv na velkost ziskanej slavy
  • mierne upraveny vzorec na pridelovanie skusenosti hrdinom
  • v obrazovke tazenia sa info o jednotkach zobrazuju so zaratanim unavy
  • prienik do armady zobrazuje unavu jednotiek s presnostou +-50%
  • iluzionista uz nerobi jednotky spolocne pre vsetky rasy, iba jednotky svojej vlastnej rasy
  • zvyseny prerazaci bonus k VS na 50%
  • o 20% spomaleny narast IT

23.03.2006

  • upravene parametre jednotiek
    • Leviatan (demon) - HP 750 -> 700, specialna vlastnost 250-450 -> 250-400
    • Baranidlo (zviera) - BS 70 -> 66
    • Archanjel (clovek) - VS 55 -> 45, specialna vlastnost 120-180 -> 90-150, OS 140 -> 110, US 140 -> 150
  • trpaslik - zvyseny upkeep hradov 20zl. 20mat. -> 21zl. 21mat.
  • trpaslik - zvyseny upkeep pevnosti 12zl. 12mat. -> 13zl. 13mat.
  • je mozne vypnut zobrazovanie avatarov v nastaveniach
  • informacie o hrdinoch v statuse
  • opravene statistiky kuzlenia
  • rozostavane stavby sa uz rataju do hodnoty KD na vypocet slavy/IZ/hodnoty
  • info o prispevkoch do aliancneho fondu ide na aliancny koncil
  • pri aliancnych stavbacha sa zobrazuje cena objednanej stavby + chybajuce zdroje

Starsie
Processing time: 0.000332