Rasa -nezvolena

Zmeny

03.07.2005

  • terror - zvyseny prenos VS pouzitej na vrazdenie jednotiek na vrazdenie obyvatelov 1/3 -> 1/2
  • Clovek - Felciar - ozivi max. 2/3 padlych jednotiek
  • je mozne vypnut pouzivanie frejmov
  • Backgamon - opravene pociatocne rozostavenie kamenov
  • Ants - kliatba rozdelena na dve karty pozehnanie (+1 vsetko) a kliatba (-1 superove vsetko)

24.06.2005

  • nova hra - Ants

20.06.2005

  • nova hra - Backgammon

10.06.2005

  • nova hra - Connectris
  • opravene vyhodnocovanie remizy v dame

08.06.2005

  • nova hra - Dama

05.06.2005

  • Clovek - Mormon - rychlost -4 -> -1
  • Elf - Lord - zvysena BS 30 -> 34
  • Nemrtvy - Vampir - zvysena VS 35 -> 43
  • Salamander - upravena ucinnost specialne vlastnosti 8-16 -> 10-16
  • Clovek - nova jednotka Felciar - regrutuje sa automaticky v spec. stavbe Nemocnica
  • je mozne fora v hornom statuse rozdelit na dva riadky
  • zvyseny pocet slotov na topiky na 6
  • upravena cena opevneni na 40 zl./40 mat.
  • znizeny max. pocet clenov v aliancii na 8ks
  • slava o5 verejna
  • AntiReversi game

22.05.2005

  • Go game
  • opravene cislovanie poli v sachu u cierneho hraca

20.05.2005

  • iluzie pouzivaju svoje specialne vlastnosti (ak dake maju)
  • Salamander - upravene buranie magickych uzemi - bura len existujuce farby
  • doplnene pravidla sachu do manualu (by Cervik)

08.05.2005

  • za urazky, nadavky a pod. na forach popripade v diplomacii je bez milosti ban pripadne zmazanie KD alebo ine postihy podla zvazenia admina
  • koncil je readonly, obsahuje iba zoznam aktivnych vojen, vyhlasovanie/ukoncovanie aliancnych vojen a pod.
  • zrusena arena
  • znizene indexy vyskytu bojovych artefaktov
  • upraveny vzorec na vypocet pravdepodobnosti najdenia artefaktu na základ + 2^(-(pokrytie územia budovou/4 - 2)^2) * 2 * (základ) + (pokrytie územia budovou/(15-základ))
  • pri kazdej hre sa uklada historia tahov, ktoru je mozne spatne pozerat
  • nove smajly od Merlina a Antika
  • Ungolian: VS 40 -> 50
  • Undin: BS 20 -> 40
  • Gnom: BS 30 -> 40
  • Sylf: zvyseny ucinok specialnej vlastnosti na 7-14 -> 5-10 na zveda
  • Zviera - Gorila: BS 40 -> 42
  • Zviera - Griffin: VS 75 -> 83, HP 75 -> 95
  • Trpaslik - Drak: znizena spotreba obyvatelov na udrziavanie 1/2 -> 1/4, zvysena BS 50 -> 55
  • Elf - Ent: VS 20 -> 25, BS 65 -> 70
  • Clovek - Archanjel: VS 35 -> 45
  • CLovek - Paladin: BS 15 -> 19
  • Clovek - Mnich: HP 70 -> 90 , VS 8 -> 12
  • Goblin - Balrog: BS 60 -> 65
  • Troll - Behemoth: 1 jednotka spali 2-6 many (doteraz 0-4), BS 70 -> 75
  • Troll - Zlobor: zvysene regrutovacie naklady na zl. 24 mat. 24 a zbroj 14
  • zrychleny rast IZ ... za 20% znicenych HP je IZ 100 ... doteraz za 25%
  • nemrtvy uz nemoze kuzlit kuzlo meteoricky dazd
  • zdvihnute HP budov na dvojnasobok
  • za prvy vstup na ostrov sa neplati ziadny poplatok, za kazdy dalsi 3000*pocet opusteni ostrova
  • ochranne indexy ovplyvnuju uspesnost informativnych kuziel/artefaktov/spionaznych akcii iba polovicou svojej hodnoty
  • zruseny vedny odbor polnohospodarstvo a nahradeny hospodarstvom, ktore okrem zvysovania produkcie potravin zvysuje obytne priestory
  • slava o5 neverejna
  • upraveny vzorec na vypocet slavy pri tazeni - (zabiti_obyvatelia/200 + hp_zburanych_opevneni_a_budov/4200 + zabrate_akre/20 + hp_budov_zabratych_pri_annexii/800 + ulupene_komodity/1000 + hp_zabitych_jednotiek/17000 + aktivna_obrana/3800) * (US_utocnika/4 + OS_obrancu)/(1 + US_utocnika + US_utocnika/4))
  • znizena slava za rezanie armadnych jednotiek na 1 bod za 4000 zrezanych HP
  • zvyseny postih za akcie z/do vojny 50 -> 40
  • KD porazenej aliancie maju pocas ochrannej doby voci ostatnym KD index 70 tak ako maju ostatne KD voci nej
  • kontrola fake vojny prebieha kazdych 12 hodin, potrebna slava je polovicna oproti doterajsiemu stavu

03.04.2005

  • Nemrtvy - Lich: zvysena BS 125 -> 132
  • Nemrtvy - Zombie: zvysena VS 20 -> 27
  • Zviera - Griffin: zvysena BS 60 -> 68
  • Goblin - Stolin: zvysena VS 5 -> 8
  • Elf - Lord: zvysena BS 25 -> 30, rychlost -2 -> 0
  • Elf - Jednorozec: znizena BS 130 -> 125, US 22 -> 20
  • Troll - Zlobor: zvysene regrutovacie naklady 18+18 -> 20+20
  • specialna stavba Stan mudrosti poskytuje ubytovacie priestory pre 10 magov a po postaveni dava bonus 5% do magie
  • zvyseny podiel VS zabijajucej jednotky pri vrazdeni obyvatelov pri terrore na z 1/4 na 1/3
  • upravene HP obyvatelov
    • Troll 35 -> 30
    • Goblin 12 -> 13
  • upraveny vzorec na vypocet slavy pri tazeni - (zabiti_obyvatelia/200 + hp_zburanych_opevneni_a_budov/4200 + zabrate_akre/20 + hp_budov_zabratych_pri_annexii/350 + ulupene_komodity/1000 + hp_zabitych_jednotiek/17000 + aktivna_obrana/3800) * MIN(US_utocnika, OS_obrancu)/(1 + MAX(US_utocnika, OS_obrancu))
  • spion dokaze pri prepadnuti posadok zabit 15-25 HP jednotiek (doteraz 10-25)
  • zvysena slava za jednotky zabite pri prepadnuti posadok z hp/5000 na hp/3500
  • kazdy kto si pri registarcii zaklikne zaciatocnika sa dostane do vycvikovej triedy, kde ma k dispozicii aspon jedneho skusenejsieho hraca (ucitela) a forum cez ktore sa mozu s ucitelom a ostatnymi clenmi triedy ucit hrat. Ucitel ma moznost pozriet si stav ziakovho kralovstva. Na ziakov takejto triedy nemozu utocit ostatny hraci. Ziaci mozu utocit iba navzajom na seba v rozsahu +-20% rozlohy. Ziak ktory dosiahne rozlohu 600a alebo slavu 20, je automaticky vyluceny z vycvikovej triedy. Ziaka moze vylucit aj ucitel. Zneuzitie vycvikovych tried na zasivanie sa bude potrestane ruinami. Ziak nemoze byt clenom ziadnej aliancie ani nemoze byt na ziadnom ostrove. Po opusteni vycvikovej triedy bude automaticky umiestneny na nahodny ostrov. Ucitel moze hrat v aliancii, na ostrove ... kde len chce.
  • o5 spojeny aliancny trh s nealiancnym
  • novy startovaci bonus Experiment - zvysi zakladnu uspesnost artefaktov o 5% a na zaciatku KD obdrzi 5 nahodnych artefaktov
  • zvysena zakladna uspesnost pouzitia voodoo babky na 75%
  • upravene indexy vyskytu niektorych artefaktov
  • zvysena ucinnost mithrilovych kosiel na 15-25 %
  • zvysena ucinnost skrinky iluzii na 10-30 jednotiek
  • zvysena ucinnost pandorinej skrinky na 15-25%
  • zvysena ucinnost otravenych sipov na 5-15%
  • zvysena ucinnost zeleznych stitov na 10-20%
  • znizena producia bojovych artefaktov v pevnostiach o 1%
  • max. bonus zo zvitkov znizeny na 15%
  • upraveny vzorec na vypocet vysky vykupneho rozloha^2 * MAX(0, 192-den_vojny)*(slava_protivnika + 1)/(30 * (nasa_slava+1) * protivnikova_rozloha)
  • skratena doba po ktorej sa da vojna ukoncit bez vykupneho na 4 realne dni (192 hernych dni)
  • skratena maximalna dlzka vojny na 5 realnych dni (240 hernych dni)
  • zuzeny rozsah na vyhlasovanie aliancnych vojen ... vojnu je mozne vyhlasit ak rozloha (po skrtnuti najmensieho a najvacsieho KD) mensej aliancie je aspon 80% rozlohy vacsej aliancie.

15.03.2005

  • pri terrore okrem zvysnej VS ide aj 25% VS pouzitej na vrazdenie armady do vrazdenia obyvatelov

11.03.2005

  • vojnu moze ukoncit okamzite aj aliancia, ktorej rozloha presiahla dvojnasobok rozlohy superovej aliancie. To iste plati aj pre alianciu ktora ma menej ako polovicnu rozlohu. V tomto pripade neplati obmedzenie na minimalnu dobu trvania vojny 60 hernych dni.

08.03.2005

  • artefakty Galadrielin prasok, Furik, Zlaty poklad, Magicka skrinka, Stroj casu stiahnute z trhu

06.03.2005

  • znizena cena obyvatelov na trhu na 7 zl.
  • HP pesiaka zvysene zo 6 na 20
  • zadanie platneho emailu je pri registracii povinne
  • vitaz aliancnej vojny ziskava 20% bonus k slave
  • z aliancnej vojny sa moze vykupit iba prehravajuca aliancia (ta ktora ma menej slavy)
  • slava je o5 verejna
  • do aliancie mozu vstupovat iba kralovstva, ktore su pod ochranou
  • opat zavedeny postih na utoky mensi->vacsi ... postih sa rata (100 + (MIN(rozloha)+rozloha_ciela)/2)/(100 + MAX(rozloha))
  • zmenena rychlost rastu ostrazitosti ((pocet_vyslanych_zvedov/15) * 800) / (200 + rozloha_ciela) ... pri neuspesnej akcii o 1/4 tejto hodnoty
  • zmeneny vypocet IT ... (2*HP_padlych_jednotiek_a_obyvatelov)/(10*rozloha)
  • Troll - Kyklop - znizena VS 37 -> 35
  • pri vsetkych utokoch okrem terroru ide iba 80% VS do vrazdenia jednotiek
  • zmenene fungovanie terroru - je zavisly od vrazdiacej sily armady ... obyvatelia padaju az ked sa vyvrazdi vsetka armada a cast zvysnej vrazdiacej sily zabija obyvatelov podla HP (HP obyvatelov rastu podla investicie do mediciny s indexom (50 + medicina)/50) ... zvysna VS sa nasobi indexom (100 - (50 * OS)/US)/100
  • zavedeny novy parameter rasy - HP obyvatela
  • znizeny rast limitu na nakup/predaj na trhu na 400 + 3*slava
  • na trhu su neobmedzene zasoby komodit a artefaktov (okrem stroju casu)
  • zvysena ucinnost hydroblastu ... znici 6-14 jednotiek (predtym 4-12)
  • zavedena nova vlastnost jednotiek - magicka odolnost ... urcuje pravdepodobnost, ze jednotka nebude zabita pri zoslani kuzel pyroblast/hydroblast alebo zablesk

07.02.2005

  • spionazna akcia sabotaz rozdelena na dve
    • ekonomicka sabotaz - nicenie potravin/zlata/materialu/artefaktov
    • sabotaz - nicenie bonusov do vied/narusenie vycviku armady/otrava studni/nicenie opevneni
  • zvysena ucinnost spionaznej akcie unos ... jedneho obyvatela unesie 1-3 zvedov (doteraz 2-4)
  • spomalena produkcia uzemia v zriedle z 0-3 na 0-2 akre za den.
  • znizeny vplyv stavebneho cechu na udrziavacie naklady budov z (n + rozloha + 110)/(d + 110) na (n + rozloha + 90)/(d + 90)
  • zvysena produkcia potravin v pristave z 5-10% spotreby na 20-30% spotreby
  • zavedeny polatok 5000 zl. za pridelenie noveho ostrova
  • opustenie ostrova je bezplatne
  • zvyseny poplatok za vstup do aliancie na 2000 + (den_od_zalozenia_kd - 96) * 10
  • Systemove forum je readonly pre vsetkych hracov
  • na zaciatku aliancnej vojny sa vytvori vojnove forum cez ktore mozu zucastnene aliancie komunikovat
  • je mozne pripojit si 3 topik fora sucasne
  • na drazbe je mozne kupovat jednotky iba ak su pre ne volne priestory
  • na drazbe je mozne kupovat jednotky iba ak v KD je postaven specialna stavba potrebna na ich regrutovanie/kuzlenie/vyrobu
  • Troll - Zlobor - zvysena BS 57 -> 59
  • Troll - Kyklop - znizena VS 40 -> 37
  • Zviera - Vlk na regrutovanie potrebuje 2 ks materialu (doteraz 0)
  • Clovek - znizena uspesnost utocnej magie 10% -> 7%
  • Elf - znizena uspesnost utocnej magie 20% -> 13%
  • Trpaslik - zvysena uspesnost utocnej magie -20% -> -12%
  • Goblin - zvysena uspesnost utocnej magie -10% -gt; -7%
  • Goblin - znizena ochrana voci magii 10% -gt; 5%
  • Troll - zvysena uspesnost utocnej magie -20% -> -15%
  • Troll - znizena ochrana voci magii 20% -gt; 15%
  • Nemrtvy - znizena uspesnost utocnej magie 20% -> 15%
  • Nemrtvy - zvysena ochrana voci magii -20% -> -15%
  • Zviera - znizena nosnost zvedov 20% -> 15%
  • znizena uspesnost kuzla magicky vir: 50->40
  • znizena uspesnost kuzla meteoricky dazd: 60->50
  • znizene skody sposobne metamorfozou: 2-6 zvedov (doteraz 3-7)
  • znizene skody sposobene zubom casu: 2-4 opevnenia (doteraz 2-5)
  • znizene skody sposobene hydroblastom: 4-12 jednotiek (doteraz 5-15)
  • znizene skody sposobene zableskom: 4-8 jednotiek (doteraz 5-10)
  • znizene skody sposobene pyroblastom: 2-5 jednotiek (doteraz 2-6)
  • obmedzena max. dlzka aliancnej vojny na 8 realnych dni.
  • aliancnu vojnu moze aliancia zrusit ak jej rozloha klesne pod 50% rozlohy vacsej aliancie (plati az po uplinuti minimalnej doby trvania vojny).
  • predlzena minimalna doba trvania aliancnej vojny na 60 hernych dni
  • zuzeny rozsah na vyhlasovanie aliancnych vojen ... vojnu je mozne vyhlasit ak rozloha (po skrtnuti najmensieho anajvacsieho KD) mensej aliancie je aspon 75% rozlohy vacsej aliancie.
  • pri tazeni/obrane je mozne pouzit 1-10 artefaktov. pocet artefaktov zvysuje pravdepodobnost uspechu o (n - 1) * (100 - zaklad)/18
  • upravena zakladna uspesnost bojovych artefaktov
  • upravene indexy vyskytu artefaktov
  • zuzene rozsahy produkcie komodit v budovach (priemer zostal zachovany)
  • trpaslik - upraveny rast nakladov na udrzbu budov (r+415)/495
  • znizeny postih za rozlohu na uspesnost kuzel pri interakcii mensi->vacsi na (100 + (MIN(rozloha)+rozloha_ciela)/2)/(100 + MAX(rozloha))
  • znizeny postih za rozlohu na uspesnost spionaze pri interakcii mensi->vacsi na (100 + (MIN(rozloha)+rozloha_ciela)/2)/(100 + MAX(rozloha))
  • index sa aplikuje na uspesnost spionaze po orezani na 90-95%
  • zruseny postih za rozlohu pri utoku mensi->vacsi
  • po prehratej vojne ma aliancia 24 dni index 70% voci ostatnym KD
  • obmedzene clenstvo v alianciach na max. jednu alianciu za epochu
  • zavedeny limit na nakup/predaj tovaru z trhu ... kazdy prelom max. povoleny objem nakupu/predaja narastie o 600 + 4*slava. po prekroceni limitu nie je mozne obchodovat a je potrebne pockat kym limit narastie.
  • rozdeleny trh na aliancny/nealiancny

03.01.2005

  • zavedena armadna drazba - da sa na nej nakupovat armada formou drazby
  • nemrtvy - sila maga 12 -> 11
  • troll - sila maga 5 -> 6
  • trpaslik - golias - BS 30 -> 38, HP 135 -> 155
  • trpaslik - drak - BS 40 -> 50
  • sylf - zvysena ucinnost spec. vlastnosti 10-20 -> 7-14
  • salamander - zvysena ucinnost spec. vlastnosti 10-20 -> 8-16
  • ungolian - zvysena ucinnost spec. vlastnosti 5-8 -> 4-6
  • znizena slava za kuzlenie a artefakty
    • opevnenie 0.015 -> 0.013 slavy
    • za kazdeho zneskodneneho zveda 0.03 -> 0.025 slavy
    • za kazdu zabitu elitnu jednotku 0.014 -> 0.01 slavy
    • za kazdu zabitu magicku jednotku 0.018 -> 0.013 slavy
    • za kazdeho zabiteho speciala 0.024 -> 0.02 slavy
  • zruseny vplyv zaplnenosti prietorov na vysledok terroru

13.12.2004

  • zvysenie rozpatie nakupnych/predajnych cien u komodit
  • upravene ceny na trhu
  • zabraty aker pri invazii/annexii ma 500hp pri ratani IZ doteraz 30
  • znizeny vplyv poctu zvedov na uspesnost spionaze ... sqrt((30 + pocet_vyslanych)/(30 + pocet_zvedov_v_cielovom_kd)) ... predtym (50 + pocet_vyslanych_zvedov)/(50 + pocet_zvedov_v_cielovom_kd)
  • mierne znizene straty pri neuspesnej spionaznej akcii 1/8 az 1/4 ... doteraz 1/6 az 1/3
  • zviera - vlk - zvyseny upkeep 1/8,1/8 -> 1/7,1/7
  • zviera - pesiak zvysene regrutovacie naklady v materialy z 1 na 2
  • zviera - kobra - znizeny ucinok specialnej vlastnosti z 2-4 na 2-3
  • goblin - pesiak zvysene regrutovacie naklady v zlate z 1 na 2
  • goblin - kuzlo zrodenie vlcieho jazdca generuje 1-2 jednotiek doteraz 1-3
  • goblin - stolin - zvyseny upkeep v materialy z 1/10 na 1/8
  • goblin - stolin - zvysena spotreba zbroje pri regrutovani 4 -> 6
  • troll - kyklop - HP 45 -> 60, zvysena rychlost z -2 na -1
  • troll - kyklop - znizeny upkeep v materialy 1/3 -> 1/5
  • troll - zlobor - znizeny upkeep v materialy 1/3 -> 1/5
  • troll - behemoth - zvysena BS 60 -> 70
  • troll - tauren - znizeny upkeep v zlate 1/2 -> 1/3
  • troll - minotaur - zvysena VS 50 -> 58, zvysena rychlost z -3 na -1
  • elf - jednorozec zvyseny upkeep v bielych MU z 1/10 -> 1/8
  • clovek - zvysene HP puskara 25 -> 35
  • clovek - archanjel - zvysena BS 50 -> 55
  • clovek - delo - znizena BS 230 -> 220
  • clovek - delo - znizene regrutovacie naklady v zlate 120 -> 105
  • clovek - znizeny krok pri investovani do vied zo 100 na 90
  • trpaslik - zvysena BS katapultu 110 -> 115
  • upraveny vzorec na vypocet slavy - (zabiti_obyvatelia/200 + HP_budov_a_opevneni/3800 + zabrate_akre/20 + HP_zabratych_budov/350 + zabrate_komodity/1000 + HP_zabitych_jednotiek/25000 + aktivna_obrana/5000) * MIN(OS_obrancu, US_utocnika)/(1 + MAX(OS_obrancu, US_utocnika))
  • minimalny povoleny pocet jednotiek vo vyslanej armade je 40
  • minimalna povolena US vyslanych jednotiek na tazenie je 2000
  • zavedena druha zlozka IZ - IT, ktora chrani pred terrorom ... funguje podobne ako povodny IZ, ibaze chrani pred terrorom ... hodnota rastie 200*strateny_obyvatelia/priestory_pre_obyvatelov ... klesa rovnako ako ostatne indexy.
  • upraveny vplyv IZ na VS utocnika ... VS sa nasobi indexom (100 - MIN((IZ+IT)/2, 100))/100;
  • zavedene triedy aliancii kvoli podpore "training camp-ov", aliancie a samostatny hraci su v triede 0, treningove aliancie maju svoje triedy ... utocit je mozne len na KD ktore su v rovnakej triede (triedu aliancie nastavuje admin)
  • upravene indexy vyskytov artefaktov
  • novy artefakt "Metalurgov testament" - vyrobi 15 - 30 zbroje, ktora sa pouzije na vycvik naregrutovanych jednotiek

28.11.2004

  • pocas prvych 48 dni vojny nie je mozne vstupit do protektoratu
  • fakewar checker rata iba zive KD a KD ktore neboli v protektorate pred poslednou kontrolou
  • opraveny prepocet rozlohy aliancie pri vyhlasovani vojny

20.11.2004

  • oprava vkladania zlata do vojnoveho fondu
  • oprava nastavovania priorit stavieb

19.11.2004

  • opraveny prepocet US pri indexe > 100
  • upravna suma na vykupenie sa z aliancnej vojny na rozloha_aliancie * MAX(1, 288 - dlzka_vojny_v_dnoch)/100 * (slava_oponenta + 1)/(1 + nasa_slava)
  • zavedena ochranna doba 12 hodin na vyhlasenie novej vojny pre alianciu, ktora prehrala vojnu ... pocas ochrannej doby jej nemoze ziadna ina aliancia vyhlasit dalsiu vojnu
  • nove smajliky by Sezu

18.11.2004

  • opraveny bug s rozpustatnim pechoty pri nedostatku priestorov
  • opraveny bug pri ukoncovani vojny
  • opraveny bug s ratanim aliancnej slavy
  • dva nove napojove smajliky by Sezu

12.11.2004

  • multichecker - z jednej IP adresy nie je mozne 4 hod podnikat akcie proti jednemu cielu z roznych KD
  • zrusena spionazna akcia "Prepadnutie obchodnika"
  • doplne statistiky predaja/nakupu na trhu
  • I na AU AO ukazuje na opacnu stranu barikady

07.11.2004

  • nepotrebne artefakty je mozne odhodit bez uzitku
  • pri rozsahoch cielov sa v pocte +-30 KD vylucuju KD vo vojne ak kralovstvo nie je v ziadnej aliancnej vojne alebo je ostrovne
  • upravene posudzovanie fakewar ... potrebna slava na clena je 1+den_epochy/300
  • upravene vyhlasovanie a ukoncovanie aliancnych vojen
    • vojnu je mozne vyhlasit iba pri rozdiele rozloh mensom ako 40% medzi vacsim a mensim po skrtnuti rozlohy najmensieho a najvacsieho clena oboch aliancii (rata sa iba rozloha zivych KD ... nie zruinovanych v ochrane alebo v protektorate)
    • prvych 24 hodin vojny nie je dovolene prijimat novych clenov do aliancie
    • zavedeny vojnovy fond do ktoreho prispievaju clenovia aliancii pocas vojny. Sluzi na predcasne vykupenie sa z vojnoveho konfliktu.
    • vojnu je mozne ukoncit najskor po 24 hodinach. Ukoncovat vojnu ma pravo ta strana, ktora ma o 20% vyssiu slavu ako protajsia strana. Opacna strana ma pravo sa z vojny vykupit navrsenim zlata do vojnoveho fondu do vysky rozloha_aliancie * MAX(1, 288 - dlzka_vojny_v_dnoch)/5 * slava_oponenta/nasa_slava (subject to change). Moze byt ponuknuta aj nizsia suma, opacna strana vsak musi s ukoncenim vojny suhlasit. Vojnovy fond sa rozdeli rovnym dielom medzi clenov vitaznej aliancie.
    • po 144 hodinach je mozne vojnu ukoncit obom stranam bez platenia.
    • nevyplatene zlato z vojnoveho fondu sa po zruseni vojny nenavratne straca
    • pri vykupeni sa z vojny, vitaz nemoze vyhlasit novu vojnu nasledujucich 24 hodin
    • pri ukonceni vojny po uplynuti 144 hodin nemozu obe strany vyhlasit vojnu nasledujucich 12 hodin
    • pri ukonceni vojny pred uplynutim 144 hodin bez nahrady vo forme vojnoveho fondu nemoze vitaz vyhlasit vojnu nasledujucich 12 hodin
  • zavedeny poplatok za vstup do aliancie po ukonceni ochrany -> 2000 + (den_od_zalozenia_kd - 96) * 8 ... ak nie ja na sklade dost zlata, zoberie sa automaticky pozicka z banky s prislusnym urokom
  • karavanou je mozne posielat iba volnych obyvatelov (podiel sa ale rata z celkoveho poctu)
  • karavanov nie je mozne posielat artefakty
  • Nemrtvy - Drakolich VS 70 -> 60
  • Elf - Ent BS 60 -> 65
  • Elf - Jednorozec US 30 -> 22
  • Troll - dedina ubytuje 120 obyvatelov
  • Goblin - zvysene udrziavacie naklady na hrad 25/25 -> 27/27, pevnost 15/15 -> 16/16
  • Zviera - zvysene udrzivacie naklady na hrad 25/25 -> 27/27, pevnost 15/15 -> 16/16
  • upravena kotivost zvedov - zaklad+pocet_vezi*0.25
  • upravena kotivost magov - zaklad+pocet_chramov*0.3
  • zavedene udrziavacie naklady na artefakty - 1 zlatka za kazdych 8 artefaktov
  • upravene indexy vyskytu artefaktov
  • upraveny vzorec na kotenie artefaktov - zaklad + 2 **((-(pokrytie/4 - 2))**2)*2*(2+zaklad)+pokrytie/(15-zaklad)
  • znizena kotivost artefaktov v pevnosti z 5% na 3% u trollov na 4%
  • artefakty su viazane na rasy ... rasove artefakty sa nekotia v stavbach inym rasam
  • medicina znizuje straty na populacii sposobene terorom s indexom 50/(50+medicina)
  • znizena slava za buranie z HP/2500 na HP/3000
  • slava za nicenie vied pri spionazi 0.2 bodu za znicene 1%
  • zvysena slava za zabitie maga z 0.03 na 0.04 bodu
  • pri specializacii na obchod su nakupne ceny na trhu o 3% nizsie
  • bazar je mozne pouzivat iba pocas ochrannej doby
  • zruseny trh a nahradeny novym s inymi principmi fungovania

15.10.2004

  • minimalna doba trvania vojny predlzena na 3 realne dni
  • doba po ktorej sa da zrusit vojna bez postihu cielu predlzena na 5 realnych dni
  • zavedena systemova kontrola fakewar ... fakewar je vojna ak v priemere na hraca vyhlasovatelska aliancia neziska pocas 24 hod aspon 1bod (subject to change) slavy na clena. postihy ...
    • automaticke zrusenie vojny
    • ziskana slava vyhlasovatela sa nuluje
    • na 24 hodin, ziskavaju vsetci utocnici 100% bonus pri utoku na KD vyhlasovatela vojny (sprava ide na globalny koncil)
    • 24 hodin nemoze ani jedna strana vyhlasit novu vojnu
    • pocas 24 hodin nie je mozne z oboch aliancii vystupovat
  • opravene pridavanie aliancnej slavy za kuzla/spionaz/artefakty

11.10.2004

  • na vyhlasenie vojny je potrebne, aby obe strany mali aspon 4 clenov
  • interakcia aliancny-aliancny bez vojny je bez postihu

11.10.2004

  • maximalna suma ktoru pokladna uroci je 20000 zl.
  • pristav mimo doterajsej funkcionality produkuje potraviny v mnozstve rovnom 5-10% aktualnej spotreby
  • rozsireny rozsah moznych cielov na +-30 miest podla rebricku v rozlohe
  • voodoo babka sa uz nemeni na krystalove gule
  • v ramci countra ma KD narok iba na jeden uspesny utok za predchadzajuci uspesny utok opacnej strany, ktory nebol countrom
  • artefaktovy smog rastie pomalsie o 0.7 boda pri neuspesnom artefakte a o 2 body pri uspesnom
  • pri neuspesnej akcii sa zvedi vracaju iba 1 den
  • znizena uspesnost magickeho viru 60 - 50
  • znizene poplatky za opustenie ostrova na 4000 zlata
  • pri interakcii hracov sa upravuje BS, VS, US a nosnost, uspesnost spionaze, magie a voodoo artefaktov
    • counter - bez postihu
    • nealiancny-nealiancny - bez postihu
    • aliancny-aliancny bez vojny - postih 10%
    • dvaja aliancni vo vzajomnej vojne neplatnej - postih 10%
    • dvaja aliancni vo vzajomnej vojne platnej - bonus 10%
    • aliancny-nealiancny, nealiancny-aliancny (mimo vojny) - postih 30%
    • aliancny-nealiancny, nealiancny-aliancny (vo vojne) - postih 50%
    • aliancny-aliancny vo vojne ale nie vzajomnej - postih 50%
  • vyhlasovanie aliancnych vojen
    • vojnu mozu vyhlasovat aliancie medzi sebou
    • vojnu vyhlasuje sef aliancie
    • po vyhlaseni vojny je vojnovy stav vzajomny
    • vojnovy stav nastava 4 herne dni od vyhlasenia vojny
    • na kralovstva aliancie vo vojnovom stave neplatia obmedzenia na rozlohu (handikep zostava zachovany)
    • minimalna doba trvania vyhlasenej vojny je 48 hodin
    • po tej dobe je mozne vojnu ukoncit - vyhlasovatel bez ujmy na slave, ten komu vojna bola vyhlasena so stratou 1/2 slavy ziskanej pocas tejto vojny ak to je skor ako 96 hodin od zaciatku vojny, ak to je po 96 hodinach, bez straty
    • kazda aliancia moze byt iba v jednej vojne
    • !!TODO!! postihy za fake war
  • Bandita - VS 40 - 45, HP 85 - 90
  • Bojovy mag - BS 25 - 35, HP 100 - 110
  • Nakladny voz - rychlost -1 - -3
  • Zviera - Baranidlo - BS 50 - 46
  • Goblin - Balista - BS 85 - 80
  • Clovek - Paladin - rychlost -2 - 0, HP 60 - 70, US 20 - 25
  • Clovek - Puskar - HP 15 - 25
  • upravene ceny na trhu
  • nova spionazna akcia sabotaz
  • Trpaslik - Katapult - BS 100 - 110
  • Trpaslik - Sekernik - zvysena US 4 - 8, HP 25 - 35
  • znizene udrziavacie naklady vacsich budov u trpaslika
    • mesto 10/15 - 8/12
    • chram 10/10 - 8/8
    • veza 10/12 - 9/11
    • pevnost 15/15 - 12/12
    • hrad 25/25 - 20/20
    • laboratorium 14/14 - 12/12
  • znizena ucinnost Zakalenych hrotov a Ocelovych hlav z 15-25 na 10-20
  • BS strojana znizena 85->70, HP 300->280
  • rast nakladov na udrzbu budov u goblinov zvyseny na (400+rozloha)/480 ... doteraz (430 + rozloha)/510
  • Troll - Zlobor - zvysena BS 50 - 57
  • Troll - Kyklop - zvysena US 7 - 12, HP 35 - 45
  • rast nakladov na udrzbu budov u trollov znizeny na (450+rozloha)/530)
  • trollovia maju zlacnene opevnenia na 40 zl. + 40 mat.
  • zvedi maju pri obrane VS 15, magovia 20 vs. melee
  • OS magov znizena z 50 na 35
  • OS zvedov znizena z 35 na 20
  • pri prepadnuti posadok zvedi zabiju 10-25 HP jednotiek ... doteraz 5-12
  • drancovanie neberie obyvatelov ako korist
  • annexiu je mozne pouzit iba na kralovstva rovnakej rasy
  • stroj casu dava casove viry na 2 dni nie na jeden
  • nie je mozne podnikat ziadne akcie (utok, spionaz, kuzlenie, voodoo artefakty) proti clenom vlastnej aliancie
  • podpora aliancii
  • pri registracii je mozne zvolit vstup na ostrov, alebo umiestnenie na smetisku
  • pri resete uz nie je mozne menit ostrov

10.09.2004

  • pridane vyhladavanie na forach podla prispievatela
  • nastavenie preferovanej hry

06.09.2004

  • zmena so zneviditelnenim slavy zrusena

06.09.2004

  • invaziou je mozne zabrat maximalne 15% uzemia cieloveho KD
  • chram poskytuje OS 400
  • kazdy obyvatel poskytuje OS 1
  • kazdy mag poskytuje OS 50
  • kazdy zved nachadzajuci sa v KD poskytuje OS 35
  • kuzla magicke oko, vizia a palantir je mozne pouzivat aj na ciele mimo rozsah
  • artefakt krystalova gula je mozne pouzivat aj na ciele mimo rozsah
  • spionazne akcie Informacie o bojoch, Prienik do armady, Patranie v archive je mozne vykonavat aj na ciele mimo rozsah
  • zavedene countre == do 12 hodin je mozne uspesnemu utocnikovi vratit utok aj ked je mimo rozsah cielov (nie je mozne vsak pouzivat magiu, artefakty ani spionaz)
  • pri kuzleni elementalov neubudaju akre, miznu iba magicke uzemia
  • pri ruseni magickych uzemi nedochadza kralovstvo o akre
  • zvysena cena za znicenie magickych uzemi na 300 zl. a 300 mat.
  • mierne znizena spotreba potravin obyvatelstvom u trolla z 1/8 na 1/9
  • moznost ukladat vysledky kuzlenia/spionaze/artefaktov/tazeni do poznamok
  • zrusene strata slavy pri opusteni ostrova, miesto toho zavedeny poplatok 5000 zl. za zmenu ostrova.
  • slava je pocas epochy nezistitelna, vysledky sa zobrazia az na konci epochy
  • stan mudrosti mimo doterajsej funkcionality zvysuje o 4% pravdepodobnost najdenia maga v chrame
  • arena pridava bonus aj do zbrojarstva 10%
  • nemocnica poskytuje bonus 30% do mediciny, doteraz len 20%
  • sudny dvor pridava 15% do spionaze nie 10%
  • upraveny vzorec na vypocet pravdepodobnosti najdenia artefaktu na základ + 2^(-(pokrytie územia budovou/4 - 2)^2) * 2 * (4 + základ) + (pokrytie územia budovou/(15-základ))
  • zvysena BS onagera zo 75 na 85
  • zvysena VS titana z 20 na 30 a BS z 50 na 60
  • znizene HP orka zo 120 na 110
  • rychlost jednorozca znizena na -2 (predtym -1)
  • magicke uzemia maju pri burani index vyskytu 4 doteraz 2
  • buranie stavieb pri deficite je trochu agresivnejsie ... zdroje vzniknute buranim sa pouzivaju na vykrytie deficitu a bura sa kym je nenulovy deficit v zlate alebo materiali
  • bonus z vedeckych zvitkov obmedzeny na 20%

13.08.2004

  • hitparada/slava
  • opraveny navrat zvedov z spionaznych akcii
  • pri prepadnuti obchodnika zvedi znicia 8-16 zlatiak co su na ceste z trhu predtym 1-4

09.08.2004

  • slava je neverejna, umiestnenie v TOPe bude zverejnene az na konci epochy
  • vo vsetkych dialogoch bolo zrusene zobrazovanie slavy cudzich KD
  • info o max. slave je v hitparade
  • slava nema vplyv na uspesnost nepriatelskej magie a spionaze
  • slava nema vplyv na rozsah moznych cielov ... mozne ciele sa vyberaju podla rozlohy +-20% brane od mensiaho a +- 25 miest v rebricku podla rozlohy
  • pribudli nove magicke jednotky spolocne pre vsetky rasy: Sylf, Gnom, Salamander, Undin, Ungolian
  • na niciace specialne vlastnosti ma vplyv IZ (200-MIN(200, IZ))/200 a rozloha (200+MIN(rozloha))/(200+MAX(rozloha))
  • novy domaci artefakt Magin - vytvori jedno magicke uzemie nahodnej farby
  • upravene indexy vyskytu niektorych artefaktov
  • zvysene HP ranged jednotkam
  • mierne znizene obstaravacie naklady na stroje
  • zmenene paramatre jednotiek
    • nakladny voz - priestory 2 na 3, nosnost zdrojov 80 na 20, nosnost akrov 5 na 4, rychlost 0 na -1
    • drakolich - vrazdenie magov z 8-18 na 10-20, zdvihnute HP 400 na 450
    • ork - BS 50 na 45
    • sapper - US 0 na 10, upkeep zlato 6 na 5, material 1 na 2, HP 100 na 90
    • kanibal - vrazdenie obyvatelov z 6-12 na 4-9
    • assasin - vrazdenie obyvatelov z 6-12 na 4-8
    • kobra - vrazdenie obyvatelov z 2-5 na 2-4
  • nova spionazna akcia - prepadnutie obchodnika - jeden zved znici 1-3 zlatky, ktore su na ceste z trhu
  • posilnene prepadnutie posadok - jeden zved zabije 5-12 HP jednotiek ... predtym 3-6
  • upraveny zisk slavy za annexiu (HP_budov)/200 na (HP_budov)/350

04.08.2004

  • doplnena hitparada

01.08.2004

  • spravy pri interakcii dvoch KD-ciek sa pisu v jazyku cieloveho KD
  • opravene sachy - pesiak sa meni pri dosiahnuti superovej linie na damu nie na kona

29.07.2004

  • pri viacnasobnom kuzleni a zosielani artefaktov sa robia kontroly na ruiny a range po kazdom kuzle/artefakte

13.07.2004

  • nova verzia manualu - zaciname s Tipi

09.07.2004

  • zmenena cena kuzla Brana ... z 3S 3B 3Z 3C 3M na 8S 2B 2Z 2C 2M
  • nova jednotka Nakladny voz (vsetky rasy)
  • nova jednotka Sapper (goblin)
  • nova jednotka Assassin (nemrtvy)
  • nova jednotka Kobra (zviera)
  • nova jednotka Kanibal (troll)
  • Kriziak nahradeny Puskarom
  • Skurut nahradeny Prakerom
  • pomene parametre vsetkych jednotiek
  • zmenene fungovanie pristavu ... doteraz rychlost jednotiek sa menila na rychlost tazenia+1 ... teraz MAX(rychlost tazenia+1, rychlost tazenia - 1 - rychlost najpomalsej jednotky) ... spolocny navrat armady nadalej zostava.
  • jednotky rozdelene na 3 typy - ranged, melee, after battle
  • novy sposob boja jednotiek zalozeny na type jednotky
    • melee jednotky uplatnuju 100% VS proti melee jednotkam
    • ranged jednotky uplatnuju 75% VS proti melee jednotkam, 15% VS proti ranged jednotkam a 10% VS proti after battle jednotkam
    • after battle jednotky uplatnuju 50% VS na melee jednotky a 50% VS na ranged jednotky
    • jednotky zomieraju v poradi melee, ranged a nakoniec after battle
    • ak v predchadzajucej skupine podla typu padnu vsetky jednotky a este zostava vrazdiaca sila pre tento typ jednotiek, 80% zo zostavajucej VS sa prenesie na dalsi typ jednotky
    • ak niektory typ jednotky v armade nie je 100% zo sily urcenej jemu sa prenasa na nasledujuci typ jednotky
  • zmenene fungovanie specialnej stavby vodna priekopa - zabija jednotky pred vyhodnotenim vysledku boja ... t.j. jednotky zabite priekopou sa nezucstanuju ziadnymi svojimi parametrami boja ... doteraz fungovala v ramci vypoctu strat sposobenych armadou a az po vyhodnoteni prerazenia/neprerazenia.
  • zvacsene armadne priestory v pevnostiach zo 120 na 125
  • znizena zakladna pravdepodobnost tvorby artefaktov v pevnostiach zo 6 na 5%
  • jeden hrad ubytuje 10 zvedov, ale zvedi sa v nom necvicia
  • jedna pevnost ubytuje 5 zvedov, ale zvedi sa v nej necvicia
  • maximalna uspesnost spionaznej akcie ohranicena hore 90%-95%
  • dlzka unosu a lupeze zmenena na 1-2 dni v zavislosti od casu vyslania zvedov ... pri vyslani v prvej polovici dna akcia trva jeden den pri vyslani v druhej polovici, trva dva dni
  • zavedene nove parametre ras ...
    • obrana proti spionazi - percentualne zvysenie obrany ored spionazou
    • uspesnost spionaze - percentualne zvysenie uspesnosti spionaznej akcie
    • nosnost zvedov - percentualne zvysenie skody sposobenej zvedmi
  • zavedene nove prametre ras ...
    • obrana proti magii - percentualne zvysenie obrany pred nepriatelskou magiou (bojove a utocne kuzla)
    • uspesnost magie - percentualne zvysenie uspesnosti kuzel (bojove a utocne kuzla)
  • nova specialna stavba Univerzita .. zvysi maximalnu preinvestovatelnu sumu do vied o 15000 zlata
  • zdvihnuta cast buracej sily, ktora sa podiela na posobeni skod u invazie a annexii z 1/5-1/4 na 1/4-1/3
  • pri utoku je mozne vybrat si, ci sa armada vracia spolocne rychlost navratu armady je vtedy o den dlhsi ako by trval navrat najpomalsej jednotky
  • kamenarstvo znizuje naklady v zlate a surovinach na vystavbu stavieb podla vzorca (cena * 100)/(100+kamenarstvo)
  • pri autoregrute jednotiek je mozne nastavit max. stav poctu kazdeho druhu jednotiek regrutovatelny automatikou
  • znizena nosnost zvedov z 8-10 na 6-8
  • dorobene objednavanie specialnych stavieb a ich autovystavba podla objednavok
  • zdvojnasobena spotreba potravin obyvatelstvom
  • zvysena nakupna a predajna cena potravin v bazari aj na trhu
  • zruseny predaj armady na trhu
  • cas do nastavenia automatickeho znizovania ceny poloziek na trhu skrateny zo 48 na 12 hodin
  • zjednodusene nastavovanie priorit stavieb
  • zoznam banov ku kazdemu foru
  • zavedene pridelovanie slavy za uspesnu likvidaciu nepriatela pomocou artefaktov a kuzel:
    • za kazde zhodene opevnenie 0.015 slavy
    • za kazdu zhodenu budovu 0.04 slavy
    • za zniceny aker pody 0.04 slavy
    • za kazdeho zneskodneneho zveda 0.03 slavy
    • za kazdeho zneskodneneho obyvatela 0.001 slavy
    • za kazdu zabitu elitnu jednotku 0.014 slavy
    • za kazdu zabitu magicku jednotku 0.018 slavy
    • za kazdeho zabiteho speciala 0.024 slavy
    • za kazdeho zabiteho maga 0.03 slavy
  • znizeny ucinok hlavy meduzy z 5-10 jednotiek na 3-7
  • mierne znizeny zisk slavy pri tazeniach
  • znizena pasivna obrana budov
    • mesto na 500 (600)
    • veza na 400 (450)
    • pevnost na 1200 (1400)
    • hrad na 2400 (2700)
  • chramy produkuju voodoo artefakty s 3% pravdepodobnostou
  • pozmeneny vzorec na slavu (zabiti obyvatelia)/200 + (hp budov a opevneni)/2500 + uzemie/20 + (hp anektovanych budov)/200 + (hp zabitych jednotiek)/25000 + komodity/1000
  • u pociatocneho bonusu Stavitelstvo zruseny bonus do kamenarstva
  • vylepsene fungovanie krystalovej gule
  • novy pribeh by Bigi
  • rozsirene statistiky
  • maximalny bonus do vied znizeny na 30% ... pociatocne bonusy a bonusy specialnych stavieb sa do toho nerataju

23.06.2004

  • dokoncena hitparada - tazenia, ruiny, spionaz a magia

22.06.2004

  • nastenka prebiehajucich vojen na koncile
  • ostrovna hitparada

21.06.2004

  • mierne zrychlene klesanie indexov kazdy den o min(7, hodnota/12) (spionaz, magia, artefakty, index znicenosti)
  • pri neuspesnych akciach rastie index iba o 1/3 hodnoty oproti uspesnej akcii (spionaz, magia, artefakty)
  • opravy manualu by Kandelaber
  • v nastaveniach pribudlo prepinanie sparavania historie browsra
  • rasova hitparada

17.06.2004

  • pribudla sien slavy (manual/sien slavy)
  • FAQ obsahuje zoznam roznych skratiek pouzivanych v hre
  • opraveny bug s vrazdenim zaporneho poctu jednotiek pri nedostatku volnych obyvateloV

14.06.2004

  • prepinanie jazykov ... zatial len Slovencina s a bez diakritiky
  • urobena cast hit-ky - ekonomika
  • opraveny vypis vyradenych jednotiek pri obrane

11.06.2004

  • znizena rychlost drakolicha z 5 na 3
  • makler uz neprihadzuje komodity na trh zo svojich zasob
  • pocas protektoratu nie je mozne sa do kralovstva prihlasit
  • do utoku na vypocet slavy sa nerata pomer rozloh zucastnenych stran

10.06.2004

  • opravena kontrola rozsahov cielov pri kuzlach

09.06.2004

  • opraveny vypocet sil pri prepoctoch utokov
  • administratori maju moznost zmazat nevhodne prispevky z for

07.06.2004

  • zavedeny protektorat - je mozne aktivovat ho na dobu 62 hodin (124 hernych dni) bez moznosti predcasneho ukoncenia, pocas protektoratu je zmrazeny cas a v kralovstve nie je mozne vykonavat ziadne zmeny. Na kralovstvo v protektorate nemoze nikto utocit. 12 hodin pred vstupom do protektoratu nesmie kralovstvo urobit ziadnu nepriatelsku akciu voci inemu kralovstvu. Protektorat je mozne pouzit maximalne 2x za epochu.
  • artefakt Krystalova gula zobrazuje 2-4 informacie o kralovstve, doteraz iba jednu
  • skratena doba navratu zvedov z akcii "Vrazda v chrame" a "Prepadnutie posadok" na 2 dni, doteraz 3 dni
  • specialna stavba Sudny dvor predlzuje navrat nepriatelskych zvedov zo spionaznej akcie o jeden den
  • pri tazeni utocna sila utociacej armady je ovplyvnovana pomerom rozloh zucastnenych (100+min_rozloha)/(100+max_rozloha);
  • ochranne indexy klesaju iba na prelomoch normalnych dni nie pri viroch
  • ochranne indexy klesaju kazdy den o MIN(5, hodnota/15)
  • je mozne zrusit vystavbu nedokoncenej specialnej stavby
  • zrusene obchodovanie s obyvatelmi na trhu
  • znizena cena obyvatelov v bazari na 5zl./ks.
  • po 48 hodinach na trhu sa automaticky vsetkym polozkam nastavi automaticke znizovanie predajnej ceny
  • na trhu je mozne navysovat cenu poziadaviek na nakup
  • upravene jednotky
    • Drakolich - zabijanie magov oslabene 8-16 jednotiek zabije jedneho maga, doteraz 5-10, zmeneny upkeep 1/2 cierneho na 1/4 cierneho
    • Ent - upravena specialna vlastnost - jeden ent ma sancu 60% na vyradenie jednej jednotky, doteraz jeden ent vyradil 0-2 jednotiek
    • Kostlivec - upravene US,OS,BS,VS z 5 na 8, HP z 20 na 50, nosnost akrov z 1/6 na 1/4
    • Delo - upravena BS z 306 na 260, US z 40 na 45
    • Kriziak - upravena US z 13 na 15
    • Turma - upravena OS zo 180 na 170, US z 12 na 15
    • Katapult - upravena VS zo 190 na 140
    • Golias - upravene HP z 80 na 100
    • Zombie - upraveny upkeep 1/6 zl. na 1/5 a 1/4 sur. na 1/3
    • Gorila - upraveny upkeep 1/4 zl. na 1/3 a 1/9 sur. na 1/6
    • Drak - upraveny upkeep 2 obyv. na 1/2 obyv
    • Balrog - upravena specialna vlastnost - jeden barog zabije 0-4 obyv predtym 1-5
    • Strojan - upravena VS zo 105 na 95
  • krok osidlovania skrateny z 250 na 200 u vsetkych ras
  • zvysena cena osidlovania v zlate land/10 na land/9 (u elfa z land/12 na land/11) v materiali land/12 land/10
  • zrychleny rast nakladov na udrzbu budov s narastajucou rozlohou z (land+450)/520 na (land+430)/510 u stavbarskeho cechu z (land+580)/660 na (land+540)/620
  • par novych smajlikov by Sezu
  • novy artefakt Kalich sily - prida 10-25 sily magom
  • zdvihnuta dolna cena vedeckych zvitkov a mapy stratenych uzemi zo 400 na 500
  • ochranne indexy rastu aj pri neuspesnych akciach o polovicu v porovnani s uspesnymi akciami
  • informativne kuzla, artefakty a spionazne akcie nedvihaju hodnotu ochrannych indexov
  • vo vypisoch tazeni sa zobrazuju informacie o vyradenych jednotkach
  • perzistentne loginy - na prelome epoch sa vzdy zaznamy kralovstiev zrusia, ale zostanu pre novu epochu zachovane loginy zo starej epochy a je mozne cez ne prenasat nastavenia, nazov KD a meno panovnika a vysledky hier a avatarov do novej epochy ... na aktivaciu kralovstva je potrebne prihlasist sa s povodnym menom a heslom, takisto nazov kralovstva a meno panovnika z predchadzajucej epochy je rezervovany iba pre prislusneho hraca
  • pri obrane kralovstva obyvatelia prispievaju vrazdiacou silou volny 1 a viazany 0.5
  • nova specialna stavba Vodna priekopa - poskytuje ochranu vojenskych budov, utocnikovi sa pri kazdom hrade sa utocnikovi utopi 1% armady, pri pevnosti 0.5% a pri vezi 0.2% jednotiek
  • nova specialna stavba Stan mudrosti ... zvysi silu kazdeho maga o 2, mozu stavat iba trpaslici, trolovia a zvierata

01.06.2004

  • pribudli topic fora
  • v tazeniach sa zobrazuje aj obrana jednotiek
  • v statuse za zobrazuje pasivna obrana
  • na mape je mozne zrusit nastavenie ciela

26.05.2004

  • pri ruseni hry po dlhom netahani supera, super straca dvojnasobok bodov z ELO v porovnani s klasickou prehrou
  • opravena chyba pri vypocte pravdepodobnosti okotenia artefaktov

20.05.2004

  • upravene US onagera a balistu podla avizovanych zmien onager 30, balista 25
  • opravena chyba s padanim plne opevnenych stavieb pri invazii a annexii
  • pribeh minulej epochy by Frido&Peso

17.05.2004

  • nova hra mlyn

11.05.2004

  • kralovstva s rozlohou mensou ako 200 akrov, do ktorych sa hrac neprihlasi viac ako 3 dni budu automaticky vyhodene z ostrova

10.05.2004

  • FAQ by TiPi
  • pri novych zmenach sa v hornom statuse objavi linka na zmeny
  • upravy manualu
  • vulkanicke zriedlo produkuje denne 0-3 akrov, predtym 0-2
  • krypta mimo povodnej funkcionality produkuje denne 1-2 kostlivcov
  • znizena buracia sila Licha zo 180 na 150
  • pravidlo o neziskavani slavy pri pobyte mimo ostrova odteraz uz neplati
  • old look ma o5 textove menu

7.05.2004

  • Opevnenie ma znovu 100 HP
  • zmenena annexia podobne ako invazia ... berie aj stavby ktore su opevnene s pravdepodobnostou (100-percento opevnenosti)/3
  • dorobeni avatari na forach
  • novy Voodoo artefakt Magicka siet ... odcerpa 10-30 sily magov
  • opraveny prepocet sil na konkretne KD v tazeniach
  • par novych smajlikov by Sezu
  • slava v mape sa zobrazuje s presnostou na 2 desatinne miesta
  • opravene ukoncovanie hier v attaxoch
  • hracia plocha attaxov zmensena na 7x7 policiek predtym 8x8
  • rozsireny rozsah pre vyber cielov podla top na +-20ks
  • nova hra amazonky

3.05.2004

  • zmenena pravdepodobnosti kotenia artefaktov zaklad + 2^(-(pokrytie uzemia budovou/4.5 - 2)^2) * 2 * (5 + zaklad) + (pokrytie uzemia budovou/(15-zaklad))
  • opat zavedeny status zaciatocnika, tentokrat nezabezpecuje ziadnu ochranu, iba hrac dostne ciastocne postavene kralovstvo - +25 akrov, 2 dediny, 2 farmy, 7 bani, 10 dielni, 1 sklad, 3 zbrojnice, +150 obyvatelov, +6 pesiakov, -40 casovych virov, -500 zlata, -500 materialu
  • pri registracii si hrac moze vybrat ci ma zaujem o skratenu dobu ochrany (polovica normalnej dlzky)
  • kuzlo Dispell rusi ucinok iba jedneho nahodne vybrateho aktivneho permanentneho kuzla ... doteraz rusilo vsetky aktivne kuzla
  • specializacia stavebnictvo dava bonus do kamenarstva 5% (predtym 5% do logistiky)
  • znizeny index vyskytu rasovych artefaktov z 3 na 2
  • ucinnost Ocelovych hlav znizena z 20-35% na 15-25%
  • ucinnost Prakov znizena z 20-45% na 20-35%
  • ucinnost Hromovych mecov znizena z 20-40% na 20-30%
  • ucinnost Zakalenych hrotov znizena z 20-35% na 15-25%
  • ucinnost Breviaru znizena z 20-35% na 20-30%
  • index vyskytu strojov casu - 0 (da sa najst iba v stratenom poklade alebo kupit na trhu)
  • limit na vysku bonusov vo vedach zvyseny na 50%
  • vedecke zvitky davaju bonus iba do vednych odborov ktore nie su zatial na maxime
  • znizena vyvolavacia cena bojovych magov v mane z 10 na 3
  • zvysena potreba armadnych priestorov bojoveho maga z 1 na 2, znizena VS 35 na 30, zvysena BS 30 na 35
  • znizena vyvolavacia cena banditov v mane z 8 na 2
  • zvysena potreba armadnych priestorov banditu z 1 na 2, zvysena BS 20 na 25 a VS 35 na 40
  • znizena US strojom
    • Delo 240 na 40
    • Katapult 180 na 30
    • Balista 100 na 25
    • Onager 125 na 30
    • Strojan 57 na 20
    • Baranidlo 60 na 10
  • znizena pravdepodobnost vyskytu artefaktov v mestach z 6 na 3%
  • mesto poskytuje 10 priestorov pre armadne jednotky
  • pasivna obrana sa zapocitava aj ked nie je doma ziadna braniaca jednotka
  • na pasivnu obranu ma vplyv vyskum vojnovych umeni aj zakuzlena kontra
  • pri invazii padaju aj stavby ktore su opevnene s pravdepodobnostou (100-percento opevnenosti)/3
  • vsetky druhy smogu klesaju linearne kazde kolo o 10 bodov

30.04.2004

  • zruseny vedny odbor Logistika
  • novy vedny odbor Kamenarstvo ... zvysuje odolnost stavieb indexom (100+kamenarstvo)/100
  • zavedeny artefaktovy smog - za kazdy uspesne pouzity artefakt narastie jeho hodnota o 3 a na prelome kazdeho dna klesne jeho hodnota o 10% ... ovplyvnuje uspesnost artefaktov indexom (100)/(100+smog)
  • pri kuzleni, spionazi a pouzivani voodo artefaktov platia rovnake obmedzenia ako pri utoku (+-20% na rozlohu alebo slavu a +- 10 miest v rebriku)
  • opravene ruiny na obyvatelov pri zabiti poslednych magov alebo zvedov
  • zmenena kotivost artefaktov
  • mierne zvysena kotivost zvedov
  • zavedena zakladna uslesnost pre rozne spionazne akcie (doteraz vsetky po 50%)
    • Info o bojoch - 60%
    • Lupez - 50%
    • Vrazda v chrame - 50%
    • Prienik - 75%
    • Prepadnutie - 50%
    • Patranie - 60%
    • Unos - 50%

28.04.2004

  • po 3 dnoch je mozne zrusit hru ak hrac 3 dni netahal
  • manual k hram by Peso

26.04.2004

  • nova hra Connect 4
  • filter na mape na mozne ciele utoku
  • mozne ciele utoku sa na mape vyfarbuju odlisnou farbou
  • opraveny bug pri davani do ruin na obyvatelov utokom
  • za kolo je mozne uspesne pouzit iba 3 stroje casu

18.04.2004

  • optimalizacia kodu na generovanie mapy, top & spol.
  • maximalny bonus na vedy obmedzeny do vysky 25% na jeden vedny odbor

13.04.2004

  • rozsah pri tazeniach rozsireny o +- 10 KD v poradi podla top
  • opraveny bug s vypinanim palaca
  • docasne do konca tejto epochy zvysene HP opevneni na 200 a spomalene klesanie indexu znicenosti o 5 za kolo (kvoli tomu ze som to prehnal s logistikou)

08.04.2004

  • lepsie listovanie na mape
  • filter na vulgarizmy
  • pri tazeniach a nulovej slave jedneho zo zucastnenych sa +-20% rozsah na slavu neberie do uvahy (iba na akre)

05.04.2004

  • zmenena negacia - zrusi bud kuzlo alebo artefakt alebo oboje vsetko s 1/3 pravdpodobnostou
  • metamorfoza nici 3-7 zvedov ... predtym 1-4
  • index znicenosti klesa o hodnotu 7 kazde kolo predtym 10% z aktualnej hodnoty
  • slava za zabite jednotky zmenena hp/10000 na hp/20000
  • pri ruinach na obyvatelov sa do poctu rataju aj magovia zvedovia a ruiny nastanu az ked bude ich pocet mensi ako 10
  • pri nedostatku volnych obyvatelov sa nerodia magovia a zvedi ani neprodukuju artefakty
  • zmenen populacne indexy goblin z 5 na 6 a zviera z 7 na 5
  • novy voodoo artefakt "Pasca" - polapi a zneskodni 1-5 zvedov nachadzajucich sa v cielovom kralovstve
  • novy vedny odbor zbrojarstvo - zvysuje produkciu zbroje 100% svojej vysky, 30% zvysuje VS a 30% zvysuje BS
  • zmeneny vplyv vojnovych umeni - 50% zvysuje OS a US 30% zvysuje zivotnost jednotiek a 30% zvysuje zisk slavy
  • vyska investicii do vied zdvihnuta na 140000 zlata
  • je dovolene utocit iba na kralovstva s ~20% rozdielom slavy alebo ~20% rozdielom rozlohy (pocita sa (120 * mensia hodnota) >= (100 * vacsia hodnota))
  • za utoky na vlastnom ostrove sa nedostava ziadna slava
  • zvysena obranna sila budov
    • mesto 400 - 600
    • veza 300 - 450
    • pevnost 1050 - 1400
    • hrad 1800 - 2700
  • bonus Stavitelstvo uz neznizuje naklady na udrzbu budov, umoznuje iba postavit jednu specialnu stavbu naviac a dava 5% bonus do logistiky
  • dve nove fora ... jedno pre pomoc zaciatocnikom a druhe na kecanie o gameskach a roznych akciach
  • casove viry sa prideluju za kazdych 6 dni ktore hrac nehral ... predtym 4
  • pociatocne viry pribudaju za kazdych 12 zmeskanych dni ... predtym 8
  • banditi a bojovy magovia zaberaju v armadnych budovach 1 priestor + zdvihnutie ich parametrov
  • zmenene ceny magickych uzemi
    • Clovek 1 2 2 2 4 - 1 2 2 2 3
    • Elf 1 1 2 3 4 - 1 1 2 2 4
    • Trpaslik 2 2 1 2 3 - 2 1 2 2 4
    • Troll 3 1 2 1 3 - 3 1 2 2 3
  • zmeneny upkeep magickych jednotiek
    • Mormon 1/6 zelenych na 1/14 modrych
    • Huorn 1/4 bielych na 1/6 zelenych
    • Jednorozec 1/16 bielych + 1/6 zelenych na 1/10 bielych + 1/6 zelenych
    • Titan 1/4 bielych na 1/6 zelenych
    • Vlci jazdec 1/10 modrych na 1/12 modrych
    • Ork 1/6 cervenych na 1/10 modrych
    • Tauren 1/6 zelenych na 1/8 zelenych
    • Minotaur 1/6 cervenych na 1/8 zelenych
    • Griffin 1/5 zelenych na 1/8 modrych
  • zmenene ceny kuzel na kuzlenie magickych a specialnych jednotiek
  • upravena nosnost niektorych jednotiek ... stroje maju nulovu nosnost
  • zlato za predaj tovaru z trhu sa pripisuje na sklady iba ak je hrac online a nema zaplnene skladove zasoby
  • obchodnik prihadzuje na trh z vlastnych zasob iba za max. cenu
  • v mape sa listuje po 50 KD
  • kuzlo Symbioza mozu kuzlit vsetky rasy po postaveni magickej gildy
  • zmena v prerozdeleni kuzel medzi rasy u kuzel - Meteoricky dazd, Kometa, Kysly dazd, Iluzia, Zhon, Kotva, Slepota, Kamenna pokozka, Otrava, Hromobitie, Magicky vir, Dracia sila
  • kuzlo Iluzia vytvori 2-10 klonov ... predtym 2-6
  • kuzlo Dracia sila je viazane na specialnu stavbu Magicke zriedlo a mozu ho kuzlit vsetky rasy po jej postaveni
  • zrusene bojove kuzlo Sok
  • nove permanantne kuzlo viazane na magicku gildu pre goblina - Sok - znizi utocnikom vsetky parametre (US, VS, BS, nosnost) o 4-8% ak je aktivne (upkeep 20 many)
  • Prsten atlantov ma ucinnost v rozsahu 15-25% predtym 15-30%
  • zmenene vulkanicke zriedlo - dava 0-2 akre za kolo maximalne vsak 500 akrov a mozu ho stavat vsetky rasy
  • zruseny status zaciatocnika ... malo by stacit na ich ochranu zavedenie intervalov pre povolene ciele utokov
  • mini howto pre zaciatocnikov
  • nova grafika by Shaka

29.03.2004

  • zmeneny v spionazi - predlzeny navrat zvedov so spionaznych akcii na 1-3 dni podla typu akcie
    • Informacie o bojoch - 1 den
    • Lupez - 2 dni
    • Vrazda v chrame - 3 dni
    • Prienik do armady - 1 den
    • Prepadnutie posadok - 3 dni
    • Patranie v archive - 1 den
  • mierne zvysena nosnost zvedov na 8-12 zl. 8-12 mat. 6-10 potr. na zveda
  • zved dokaze pri prepadnuti posadok zabit 3-6 HP jednotiek predtym 2-5
  • zmene kuzlo Metamorfoza ... zabije 1-4 zvedov v akcii predtym 5-30
  • zavedeny zisk slavy za spionaz
    • Vrazda v chrame - 0.02 bodu slavy za zabiteho maga
    • Prepadnutie posadok - 1 bod slavy za 5000 HP zabitych jednotiek
  • zavedena zaplnenost kralovstva zvedmi ... jej vyska ovplyvnuje uspesnost nepriatelskej spionaze 100/(100+zaplnenost) ... zaplnenost narasta pri uspesnej spionaznej akcii o 1 za kazdych 20 zvedov a kazde kolo klesne o 10% z aktualnej hodnoty
  • opravene kuzlo Cierna smrt
  • zmeneny rast magickeho smogu s koeficientom 800/(200+rozloha) ... t.j v malych kralovstvach rastie rychlejsie a vo velkych pomalsie
  • obchodovanie s armadou o5 povolene
  • magov, zevedov a armadu nie je mozne z trhu kupovat nad priestory
  • nova spionazna akcia - Unos - trvanie 2 dni, 2-4 zvedov dokaze uniest z cieloveho kralovstva 1 obyvatela
  • zvedovia a magovia sa uz nekotia nad priestory
  • upraveny vplyv slavy na osidlovanie ... predlzuje krok osidlovania za kazdy bod slavy o aker, predtym o dva
  • kuzla pri tazeniach a obrane je mozne zosielat s dvojspiritom
  • nova hra Seti beth

25.03.2004

  • zrychlene znizovanie indexu znicenosti z 5% na 10%
  • slava za zabite jednotky = HP zabitych jednotiek/10000
  • zmenena pravdepodobnost najdenia maga v chrame o 0.4 * pocet chramov
  • zmenena pravdepodobnost najdenia zveda vo vezi o 0.2 * pocet vezi
  • zmenena pravdepodobnost najdenia artefaktov v stavbach o 0.3 * pocet daneho typu stavby
  • slava ma vplyv na osidlovanie ... predlzuje krok osidlovania za kazdy bod slavy o dva akre
  • novy vedny odbor logistika ... znizuje naklady na udrzbu budov
  • par novych smajlikov by Sezu
  • uz nie je mozne regrutovat kostlivcov vobec
  • nova specialna stavba Pristav ... umozni vysielat armady mimo ostrova bez otvorenej brany a armada sa vracia sucasne rychlostou -1
  • zrusene obchodovanie s armadou na trhu

23.03.2004

  • zmenene ceny artefaktov a jednotiek na trhu

22.03.2004

  • rozpis jednotiek podla casu navratu v zozname vyslanych armad
  • mazanie vsetkych sprav z privatnych for
  • volitelnet obrazkove smajliky na forach (by Sezu)
  • nove permanentne kuzla naviazane na magicku gildu
    • Salamandri ohen (trpaslik) - kazdy prelom zvysi produkciu zboroje o 45-80 ks. upkeep 20 many
    • Reputacia (troll) - zvysi zisk slavy o 10-20%. upkeep 20 many
    • Otvaranie hrobiek (nemrtvy) - kazdy den najde v hrobkach bud 50-100 zlata alebo 150-300 materialu alebo 100-200 many alebo artefakt alebo 50-100 zbroje alebo 80-160 obyvatelov
  • arena dava 15% bonus do vojny
  • specialna stavba pokladna okrem ineho poskytuje 2000 nevykradnutelnych priestorov pre zlato, material a potraviny
  • elfovia uz nemozu stavat nemocnicu, iba clovek
  • zvysena ucinnost krypty z 10% na 15%
  • sudny dvor mimo ineho dava bonus 10% do spionaze

16.03.2004

  • zruseny index na vypocet slavy
  • reversi a attax vypisuju vysledok pri sprave o ukonceni hry
  • suhrnna topka v hrach

15.03.2004

  • zmenene paramatere vsetkych jednotiek
  • zavedena rozdielna rychlost navratu jednotiek z tazeni
  • pomenene ceny jednotiek na trhu
  • zmenena maximalna cena potravin a surovin na trhu
  • nemrtvemu pridana jednotka Ghoul a Kostlivcom zvysena drasticky cena regrutovania a ponechane 0 priestory
  • zmenena struktura menu
    • Piskvorky, Reversi, Sach, Attax presunute pod jednu polozku Hry
    • Trh, Banka, Bazar presunute pod jednu polozku Obchod
    • Tazenia a Obrana presunute pod jednu polozku Tazenia
    • Stavby a SPecialne stavby presunute pod jednu polozku Stavby
  • statistiky kralovstva
  • kazdy chram pridava 10 sily magov
  • rebricek hier
  • pri tazeniach sa automaticky vyplna pocet jednotiek ktore su doma
  • autoopevnovanie
  • index pre zisk slavy (20 + slava obrancu)/(20 + slava utocnika)

08.03.2004

  • kralovstva ktore maju deficitnu produkciu surovin alebo zlata neprodukuju zvedov, magov, ani artefakty a nemozu vykonavat nepriatelske akcie voci inym kralovstvam
  • bane, dielne a farmy maju dvojnasobne skladove priestory
  • banku je mozne pouzivat iba po opusteni ochrany
  • online status inych na ostrove vidia iba ti, ktori si nastavia, ze chcu byt videni ostatni vidia otazniky u vsetkych spoluostrovanov
  • ostrovna nastenka do ktorej moze kazdy napisat spravu dlhu max. 255 znakov
  • zrusene kuzla Stvorenie opevnenia, Stvorenie artefaktu, Stvorenie krystalu a nahradene permanentnymi kuzlami Fortifikus, Tvorivost, Krystalizacia
  • kuzlo Krystalova gula premenovane na Palantir
  • pri registracii si hrac moze vybrat ci je zaciatocnik, alebo nie. V pripade ak je, bude mat ochranu po cely cas existenice kralovstva a nebude moct utocit ani vykonavat ine akcie voci ostatnym kralovstvam. Nie su umiestnene na ziadny ostrov. Pri resete kralovstva je mozne takisto vybrat ci je hrac zaciatocnik alebo nie.
  • jednotkam pribudla vlastnost rychlost ... jednotky jednej vyslanej armady maju rozdielny cas navratu z tazenia.
  • kuzlo krystalova gula premenovane na palantir kvoli kolizii s nazvom artefaktu
  • kuzlo metamorfoza meni zvedov na obyvatelov
  • nove kuzlo magicke oko ... kvalitnejsai obdoba kuzla vizia s mensim rozptylom zistenych udajov
  • manualne splacanie dlhu v banke
  • zmeny na trhu
    • nie je mozne skupovat vlastne komodity z trhu
    • makler pridava komodity menej casto a rozne podla roznych druhov komodit (niektore ako napr. armadu vobec)
    • nie je mozne stahovat predavane komodity z trhu
    • pri stahovani objednavky na nakup z trhu kupec vracia iba 1/3 sumy (povodne 1/2)
    • predavane komodity sa nepresuvaju na trh pravidelne podla intervalu parovania, ale najneskor do 3 hodin
    • zlato za zrealizovane predaje sa pripise na sklad az po interakcii hraca s hrou
    • perioda parovania ponuk natiahnuta na 15min
    • doba po ktorej kupec skupi nezrealizovane predaje predlzena na 12 hodin
    • kupec skupuje iba polozky s minimalnou cenou, ktore maju nastavene automaticke znizovanie cien
  • predlzene trvanie rabovania na 9 dni
  • pomenene parametre vacsiny armadnych jednotiek
  • najsilnejsie elitne jednotky nahradene vojnovymi strojmi
  • specialna budova dome elity nahradena domom strojov
  • zrusene artefakty Zelezne kyje a Ocelove kly
  • nove artefakty Kalene hroty a Ocelove hlavy
  • pri vyssom deficite v zasobach zlata alebo materialu v kralovstve zacnu padat stavby v poradi hrad, pevnost, veza, laboratorium, chram, krystal, zbrojnica, sklad, mesto, farma, dedina, dielna, bana. Po kazdej zburanej stavbe na sklady pribudne 1/3 z nakladov v zlate a materialy potrebnych na postavenie padnutej stavby.
  • pri vypnuti aktivity specialnej stavby magicka guilda sa automaticky zrusi ucinnost permanentnych kuzel, ktore umoznuje tato stavba kuzlit
  • zvysena pravdepodobnost najdenia artefaktov vo vsetkych budovach produkujucich artefakty o 1%
  • pri umiestnovani na novy ostrov, je istota, ze sa KD nevrati na ostrov z ktoreho odislo.
  • doplnene niektore chybajuce casti manualu
  • mierne zvyseny dopad pomeru rozloh na uspesnost magie a spionaze (100+MIN(rozloha))/(100+MAX(rozloha)) predtym (300+MIN(rozloha))/(300+MAX(rozloha))
  • zruseny vplyv slavy na uspesnost vojnovych artefaktov
  • u vojnovych artefaktov pri tazeniach a obrane je mozne nastavit pocet pouzitych artefaktov (1-5) pricom vyssi pocet artefaktov znizuje ich neuspesnost o 1/8 za kazdy artefakt naviac
  • uspesnost voodoo artefaktov zavisi od pomeru rozloh rovnako ako tomu je u spionaze a magie
  • kuzlo Paralyza mozu kuzlit vsetky rasy (doteraz iba Clovek)

02.03.2004

  • slava za ruiny zmenena na rozloha/1000 a mozno ju tymto sposobom ziskat iba raz za hraci den
  • maximalna vyska pozicky zmenena na aktualna produkcia * 5
  • novy artefakt "Ariadnina nit" ... umoznuje znizit uspesnu ucinnost stavby labyrint
  • labyrint predlzi navrat nepriatelskej armady o 1-2 dni predtym iba o 1 den
  • nie je mozne posielat karavanu s komoditou, ktoru mame pozicanu v banke

01.03.2004

  • nova hra Reversi
  • hodnotenie hraca v jednotlivych hrach sa zachovava aj po resete kralovstva
  • nova hra Sachy by Peso
  • zahrnute opravy manualu by T&P
  • znizena ucinnost kuzel pyroblast (4-8 -> 2-6) a hydroblast (5-20 -> 5-15)
  • pribudla banka ... umoznuje pozicat si na dlh zlato, material a potraviny. Pozicka sa uroci jednorazovym urokom 25% a nasledne sa splaca automaticky kazdy den vo vyske polovice prirastkov. Rovnaku komoditu je mozne si znovu pozicat az ked splatime predchadzajucu pozicku.
  • oznamy
  • nova hra Attax

20.02.2004

  • je mozne poslat kralovstvo do ruin aj artefaktmi
  • obsirnejsie a presnejsie informacie o dovode zruinovania kralovstva
  • zavedeny zisk slavy za ruiny akymkolvek sposobom ... velkost ziskanej slavy je rozloha KD/300
  • pri zafungovani labyrintu obranca dostane informaciu o planovanom utoku
  • kozmetika na viacerych miestach
  • mensia optimalizacia a opravy piskvoriek
  • nastavovanie vzhladu

23.02.2004

  • mierne zvysena pravdepodobnost uspesnosti niektorych domacich artefaktov
  • Piskvorky by Peso
  • na trhu sa pri armade zobrazuje v polozke "Mame" pocet jednotiek, ktore su doma

20.02.2004

  • mazanie sprav v Diplomacii, Poznamkach, Utokoch, Obrane, Kralovskom radcovi a v Kupcovi
  • kralovstvo, ktore panovnik zamkne zostava nasledujucich 24 dni este na povodnom ostrove
  • v statuse sa zobrazuju prirastky magov a zvedov
  • opravene zobrazovanie magickeho smogu a znicenosti KD pri vizii
  • opravney vypis pri pandorinej skrinke
  • opravene bratie neexistujucich akrov pri annexii
  • opravene vyhadzovanie z ostrova
  • oprava - kuzla chaos a magicky vir uz posiela spravu cielu

19.02.2004

  • zopar drobnosti, ktore snad potesia
  • mierne zvysena nosnost zvedov .. u zl. a mat z 5-10 na 6-12 a u potravin z 2-8 na 5-10
  • nova graficka a farebna podoba

17.02.2004

  • zobrazovanie online stavu na ostrovnom fore ak si hrac nastavi, ze to chce

16.02.2004

  • v statuse sa zobrazuje hodnota magickeho smogu
  • ostrovny koncil - informacie o pohyboch a utokoch na ostrove
  • na vyhodenie z ostrova staci nadpolovicna vacsina negativnych vztahov so susedmi
  • za poplatok 1500 zlata a 200 many je mozne nastavit preferovany typ artefaktov, ktore budu produkovat laboratoria (u artefaktov vybrateho typu sa zvysi index vyskytu na trojnasobok)
  • zmeneny vypocet slavy ... (zabiti obyvatelia/200 + znicene HP budov/2000 + pocet zabratych akrov/20 + pocet hp zabranych budov/200 + pocet ulupenych komodit/1000) * (MIN(utok, obrana)/(1 + MAX(utok, obrana))
  • vizia a artefakt krystalova gula zobrazuju index znicenosti kralovstva a magicky smog
  • rozne upravy trhu ... snad k lepsiemu
  • vsetky specialne jednotky potrebuju jeden priestor v armadnych budovach
  • znizene hitpointy vsetkych specialov
  • zmena parametrov u Ork-a US 22 -> 26 a BS 16 -> 18
  • zmenene ceny magickych uzemi
    • Trpaslik - 2B 2Z 1C 2M 3T -> 2B 2Z 1C 2M 4T
    • Goblin - 3B 2Z 1C 1M 2T -> 4B 2Z 1C 1M 2T
    • Nemrtvy - 3B 2Z 1C 1M 1T -> 4B 2Z 1C 2M 1T
  • udrziavacie magicke uzemia u Vampira a Drakolicha zmenene z modrych na cierne
  • zmenena cena kuzla "Povstanie vampira" 14S 1C 3M -> 14S 1C 3T
  • zmenena cena kuzla "Povstanie licha" 20S 1B 2M -> 20S 2M 1T
  • zmenena cena kuzla "Povstanie drakolicha" 65S 3B 5M -> 65S 2B 1M 2T
  • novy typ bonusu - Prieskum - rychlost osidlovania neklesa kazdych 250 akrov, ale kazdych 300
  • pri registracii sa zadava zatial nepovinne aj email

13.02.2004

  • zmeneny pomer rozlozenia ucinku vojnoveho umenia na jednotlive sily ... 35% obranna sila, 35% utocna sila, 10% buracia sila, 20% vrazdiaca sila
  • vulkanicke zriedlo dava iba 0-2 akrov nie 0-3 ako bolo predtym
  • zmeneny vypocet slavy ... (zabiti obyvatelia/300 + znicene HP budov/3000 + pocet zabratych akrov/50 + pocet hp zabranych budov/1000) * (MIN(utok, obrana)/(1 + MAX(utok, obrana))
  • jedno opevnenie ma 100 hitpointov

12.02.2004

  • drakovi sa znizili udrziavacie naklady v zlate z 10 na 5 ks.
  • vymenene specialne vlastnosti balroga a behemotha
  • spoluostrovania si mozu vymienat karavany s artefaktymi, zlatom, surovinami, potravinami, manou, ludmi, magmi a zvedmi ... ale vzdy len s jednou komoditou a, raz za 24 dni a s maximalnym objemom 20% aktualnych zasob
  • kralovstva, ktore su na Smetisku dejin (nemaju ziadny ostrov) neziskavaju pri utoku ziadnu slavu
  • kralovstva na Smetisku dejin maju spolocne "ostrovne forum"
  • pri dobrovolnom opusteni ostrova kralovstvo straca 1/3 slavy
  • pri resete kralovstva si moze kralovstvo, ktore ma nenulovu slavu vybrat ci zostane na aktualnom ostrove, alebo sa premiestni na iny nahodny
  • kralovstvo, ktore sa dostane do ruin, zostava 24 dni na povodnom ostrove, a ak ma daku slavu, moze si vybrat ci sa po resete dostane opat na povodny ostrov, alebo nie.
  • behemoth ma dvojnasobny upkeep many 1/4->1/2
  • pocitadlo sil pri utoku na konkretny ciel
  • zelezne stity - 20% -> 10 - 15 %
  • ostre mece - 20% -> 10 - 15 %
  • pandorina skrinka - 20% -> 10 - 20 %
  • do statusu pridane BS VS a HP armady co je doma

11.02.2004

  • zmenena cena kuzel pyroblast, hydroblast, mor, zablesk
  • zmeneny ucinok pyroblastu
  • opravny artefakt voodoo babka
  • znovu upravna pravdepodobnost kapania magov pri kuzleni ... snad lepsie
  • upravene pocitanie strat pri boji ... vitaz dostava bonus 50% k vrazdiacej sile, porazenemu sa upravy vrazdiaca sila podla +-50% podla pomeru US/OS alebo OS/US
  • opravena chyba s autoregrutom specialov a najsilnejsej elitnej jednotky ked neboli postavene potrebne specialne stavby
  • informacie o utokoch na kralovstvo sa zapisuju aj na ostrovne forum (zatial kym nebude ostrovny koncil)

10.02.2004

  • pre velky uspech bolo zrusene potvrdzovanie burania stavieb, opustania uzemia, nicenia magickych uzemi a rozpustania jednotiek
  • kazde magicke uzemie produkuje denne tolko many kolko krystalov bolo potrebnych na vytvorenie magickeho uzemia
  • vo vypise utoku sa zobrazuje aj ziskana slava
  • opravane vyhladavanie na forach a filtre na mape aj s blbou verziou PCRE
  • zmeneny vplyv vojnovych umeni ... 1/4 vyvoja ovplyvnuje obrannu silu, 1/4 ovplyvnuje utocnu silu, 1/4 bruaciu a 1/4 vrazdiacu silu
  • funguje filter na ostrovy
  • uz sa nedaju na Trhu predavat zvedovia ktory su mimo KD
  • znicenost kralovstva utokmi uz nie je ohranicena max. hodnotou 100, ale moze rast aj vyssie
  • znicenost rastie 2x rychlejsie ako doteraz
  • kapanie magov docasne vratene do povodneho stavu

09.02.2004

  • antiflood filter na forach
  • dorobene dobrovolne opustenie ostrova
  • kralovstvo moze po opusteni ostrova znovu po 24 dnoch poziadat o umiestnenie na novy ostrov, ale musi mat rozlohu nad 300 akrov, inak zostava na Smetisku dejin
  • nutene vyhadzovanie hracov z ostrova na zaklade vztahov s ostatnymi hracmi na ostrove (pozitivy (+1), negativny (-1), neutralny (0)) zo vztahov sa vyrata index oblubenosti a ak je jeho hodnota zaporna a mensia ako -2/3 poctu hracov, bude hrac z ostrova vyhodeny
  • na utoky a spionaz na ostrove nie je potrebna otvorena casopriestorova brana
  • navrat armady po utoku na vlastnom ostrove trva o dva dni dlhsie
  • zaplnenost armadami sa znizuje kazdy den o 4% z aktualnej hodnoty
  • utociaca armada zlozena z jednotiek viacerych ras ma znizene vsetky parametre o 5% za kazdu rasu naviac
  • potvrdzovanie burania stavieb, opustania uzemia, nicenia magickych uzemi a rozpustania jednotiek
  • map filter na aktivne kralovstva
  • nove kuzlo hydroblast
  • magicky smog rastie pomalsie ... o 1/6 sily, predtym o 1/5 sily
  • magicky stit znizuje uspesnost magie o 8 az 16 % ... predtym 10 az 20 %
  • prsten atlantov znizuje uspesnost magie o 15 az 30 % ... predtym 20 az 35 %
  • mierne znizena pravdepodobnost kapania magov pri kuzleni
  • nastavenie grafiky z disku alebo inej lokacie na webe
  • so specialmi a najsilnejsimi elitnymi jednotkami moze kralovstvo obchodovat iba ak ma postavene specialne stavby Dom specialov resp. Dom elity

06.02.2004

  • pribudli ostrovy, maximalny pocet hracov na ostrove je 10, zatial ich jediny vyznam je ostrovne forum
  • kralovstva, ktore skoncia v ruinach sa presuvaju z ostrovov na Smetisko dejin
  • behemoth ... specialna vlastnost zabija 1-5 ludi predtym 3-10
  • opravena chyba s predcasnym opustanim ochrany

02.02.2004

  • opevnenie ma 70 hp
  • specialom som znizil US/OS/VS/BS/HP a pridal im specialne vlastnosti
    • Archanjel - po boji ozivi kazdy 15-30 hp padlych jednotiek
    • Ent - pred bojom vyradi protivnikovi 0-2 jednotiek
    • Drak - po boji ulupy 10 zlatiek a zavrazdi dvoch obyvatelov
    • Balrog - po boji spali 0-4 santamarinu
    • Behemoth - po boji zabije 3-10 obyvatelov
    • Drakolich - po boji 5-10 ks zabije jedneho maga
    • Fenix - polovica padlych fenixov ozije
  • na ciernom trhu sa neda obchodovat so specialmi
  • znizil som dolnu cenu u niektorych komodit
Processing time: 0.000450